fredag, september 18, 2009

Riviera Maison i Molde.











Jeg fikk tips om at det skal åpnes en ny interiørbutikk i Molde Storsenter den 22. oktober, Riviera Maison. Eneste rene RM butikk i Norge. Siden jeg er i de trakter i løpet av året så må jeg innom der neste gang. De har også egen hjemmeside, her. Er det noen i området som kunne tenke seg jobb innen interiør, så søker de også etter folk.
Nå er det snart helg for meg og 30 andre her som er på jobb med varetelling. Ønsker dere en riktig fin høsthelg. I siste Interiørmagasinet var det mange fine høstkranser og jeg kunne tenke meg å prøve meg på en av de i dag eller i morgen.





15 kommentarer:

Villmarkstausa sa...

Hei
Her inne var det mye fint. Ny blogg for meg.Følger;-)

God helg!

Christinas låvebutikk sa...

Heisann!
Oi det var kjempebra! Mye fin i RM!
Ha ei god helg videre Britt Eva!
Klem fra meg!

Villa Luftslottet sa...

iiiik, jeg bor i Molde!!! Dette visste jeg ikke, kjente bare hvor spenningen steg flere hakk her;)

Hjerterom sa...

Hei :)
Så det jeg også ja,knallbra!!
Har alltid likt RM :)
Synd det er så dyrt da....
Får begynne å spare ;)

God helg til deg og dine :)

Klem Siw

Vigdis sa...

Heisann og takk for sist:-)
mener de åpner 22.oktober og får ca 300 kvm på det nye storsenteret som åpner. Hauan Interiør i Kristiansund har også endel nede i kjelleren av dette:-)Line har fått til en fantastisk flott butikk i sentrum:-))

Hespe sa...

Hei, og tusen takk for koselig besøk på bloggen min :o)

Riviera Maison har kjempemasse flott, så heldige deg som får tilgang til disse godsakene!

Ha en flott søndag!

Hilsen fra Hildegunn

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei, ja jeg har lagt deg til da jeg syntes du hadde en koselig blogg. Meg treffer du litt utenfor Larvik mot Helgeroa og Nevlunghavn.Har starta en gårdshandel hjemme på gården hvor jeg selger litt nytt og gammelt.Koselig om du legger turen hit en gang.Ha en fortsatt fin dag:)

Frk. T sa...

Åå, så heldige dere er! Jeg ønsker meg også en stor RM-butikk i byen; ) Bergenserne er også heldige, de får også en stor "ren" Riviera Maison butikk i november, virker som RM bare blir større og større i Norge! Men du, fikk dere reist innom Lier i helgen? Jeg var selv på utstillingen hennes idag, hun hadde ikke de koppene jeg hadde lyst på, men skulle lage til meg ila neste uke: ) Så da blir det tilbake neste helg!

Nyt søndagskvelden, klem fra meg

Magny sa...

spennende... gled deg til den nye butikken...

og fin ny uke..!

ChatrinesLiving sa...

Hærlige bilder!
Hadde slett ikke vært dumt å shoppet seg masse nytt, nå som man skal være mye innomhus fram til våren igjen.

Ha en superfin ny uke!
Klem fra Chatrine:)

Anne sa...

Hei! Så koselig blogg du har:) Mye fint ! Ha en fin ny uke;)

Hulda sa...

Virkelig mye fint du viser fra Riviera Maison. Lekkert! Så du har meg på linklisten din, takk skal du ha. :)

Linda sa...

Heisann.
Takk for hyggelig hilsen inne hos meg:)
Så flink du har vært som har vært ute og trimmet i dag!

Utrolig mye fint hos RM, de skulle jeg også gjerne hatt i nærheten:)

Ha en fin tv-kveld:)
Klem Linda

Floweline sa...

Så kjekt RM kommer til Molde, og nesten flaut at jeg ikke hadde fått det med meg før jeg leste det i bloggen din. Men den butikken må jeg garantert innom når de åpner.

Ønsker deg en fin kvled :-)

White Heart Line sa...

Hei hei. Det er jeg som skal starte RM butikken i Molde. Tusen takk for at du hjelper meg å formidle dette på bloggen din.
Gå gjerne inn på bloggen min: www.whiteheartline.blogspot.com eller www.rivieramaisonmolde.blogspot.com

Tusen takk igjen:))
Elin:)