søndag, september 06, 2009

Søndag morgen.

Her sitter jeg og koser meg med te mens baguettene eser. De kan du finne oppskrift på her.
Det nyeste Vakre Hjem er i hus - mye fint der som vanlig. Om en time skal jeg ut og trene med en venninne - godt med noen som drar en med seg.
I morgen har jeg blogget i 1 år og funderer på om jeg skal gjøre noe i den forbindelse. Var i Oslo i Bogstadveien i går med min datter, men fikk ikke tid til å se på noe interiør. Det var fullt av boder og salg i gatene og frøkna fikk handlet seg masse - og Hunter støvler. En skulle tatt seg turer inn til Tigerstaden oftere - det er så mye mer utvalg der. Fikk kjøpt to GG kopphandklær som jeg bruker som duk på kjøkkenet i dag

Da må jeg tilbake til baksten og Vakre Hjem, men ønsker dere en fin søndag.



8 kommentarer:

liven sa...

Koselig stemning ved bordet ditt!!
Greengate har jo alltid noe fristende!!
Var i Oslo i sommer og som jeg koste meg:o)
Ha en fin søndag og kos deg med baksten!!

Christinas låvebutikk sa...

Kjempefin stemning hos deg!!
Man må kose seg så ofte man kan!
Kos deg i bursdag neste helg!
Hils Venke!

Charlotte sa...

Kjempe fin blogg du har! Ser ut som du har en koelig søndags morgen. jeg var også oppe tidlig i dag for å trene, men tror du ikke at sats ikke var åpnet enda da jeg sto ivrig forran døren og ville inn. Ja, ja.

Var også i bogstaveien i går. Veldig mye folk! Litt for mye for min del.

Ha en fortsatt fin dag!

Charlotte

Prinsesse Elin sa...

Et nydelig innlegg. Morgenene er de beste timene i løpet av dagen. Jeg digger å sitte alene, drikke te, høre på radio og bare nyte at det er en ny dag:)

Lyst på livet sa...

Gleder meg til å se det nye Vakre Hjem jeg også :-)
Kos deg!

Klem

Guttemamma sa...

Skikkelig koselig morgen stemning på kjøkkenet ditt,høres ut som en knall start på dagen!! KOmmer meg aldri til Oslo,skal det handles blir det Ski Storsenter....burde som du sier dra til Oslo innimmellom og. God uke og takk for koselig hilsen!!
Klem fra Anette

Hjerterom sa...

God morgen :)
Så koselig på kjøkkenet ditt !
Kjøpte Vakre hjem i går jeg å :)
Så flink å bake å du da :)Kan jeg ikke si om meg....
Wow ,som det blåste i natt..Fikk nesten ikke sove..Men idag er det helt stille igjen :))
Ikke lenge før dere kommer til øya nå..
Håper været er fint da!!
Tenker det blir en artig helg for dere,hils jubilanten da :)

Klem Siw

Kristin sa...

Tusen takk for gratulasjonen :-) Veldig hyggelig å få !!
Ha en fin dag videre
Kristin