mandag, oktober 26, 2009

Fru Bruuns Handelshus i Drammen

I Albumsgate i Drammen er det kommet en ny koselig butikk i lokaler med stil og sjel.
De har mye fint interiør.

nydelige håndklær og såper til velvære.





lamper og rammer, gammelt og nytt,


gammel ovn som varmer kalde kunder,

masse fine tekstiler,

butikken er full av fine stilleben,

sko,

og klær.




Her anbefales det en tur innom. Det skal ihvertfall jeg - ble ikke kjøpt noe når vi var innom denne gangen. Da ønsker jeg dere en fin uke.




4 kommentarer:

Hjerterom sa...

God morgen :)

For en koselig butikk !
Har vært på en del butikker i det siste du ,heldiggris :))
Skal se om jeg finner en favoritt i Trondheim :)

Nydelige votter,flink du er !!
I dag er det øse pøse ute,håper det gir seg snart..

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

Hjerterom sa...

Hei :)
Skal ikke male kjøkken innredningen( den er hvit)( men gulnet da,den er 18 år gammel nå..
Har maltdører,tak,vinduer og lister....
Brukte helt hvit 80 glans på alt....1 strøk grunning og to med hvitt...
Det er bare det at jeg ikke har kjøkken gardiner :((


Siw

A-mora sa...

Dit skal jeg neste gang jeg skal til Hyggen. Ser ut som en koselig butikk.

Ha en fin ettermiddag

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Alltid koselig med nye butikker,denne så ut til å ha et flott lokale.Hærlige votter! Ha en koselig helg:)