mandag, oktober 05, 2009

Hytte på fjellet?

Hei på dere. Håper dere har hatt en riktig fin helg. Vi har vært på fjellet og fått årets første snø - 15 cm på lørdag. Litt rart, men kos og - ihvertfall når en kunne reise hjem til høstsol igjen.

Var på en veldig fin interiørbutikk på Gol - Gavehuset. Er du i nærheten så må du bare innom der. Jeg var der UTEN kamera, men det var så mye folk der at jeg hadde vel ikke fått tatt noen bilder allikevel. De hadde noen fine gardiner fra Herregård, men jeg fant kun dette bildet på hjemmesiden deres her.

Før snøen kom fikk jeg plukket med meg litt kvister som jeg har tenkt å lage noen små buketter av med sløyfe på, men akkurat nå hersker det totalt kaos hjemme så en får vel rydde litt først. Ellers har jeg bare 100 siden igjen av siste boken til Stieg Larsson - utrolig spennende.

Ha ei fin uke rundt om .


P.S. Julebladene er kommet i butikken!!



2 kommentarer:

Kristin sa...

Hei hei var selv på Gavehuset på gol i August, fant masse fint der og en del ble med hjem også. Absolutt en butikk å anbefale. Flott uke ønskes deg. Klem Kristin

Bolettes hus sa...

Hei!
Hørtes deilig ut med hyttetur.
Ellers var det utdrolig koselig med ting fra naturen som du hadde lagt i trauet.... Ble skikkelig inspirert! Slik skal jeg også gjøre!

Mvh
Kari i Bolettes hus