fredag, oktober 30, 2009

Litt tidlig med jul, men....

...jeg har nå begynt så smått og kjøpe inn litt. Mange fristelser der ute og dette God Jul skiltet kjøpte jeg hos Mols i Sandvika. De hadde mye fint i duse farger.
Jeg har kjøpt med julevimpel hos Bestefars verksted og fikk med disse nydelige tagsene. Du er flink Mona.

Her er julevimpelen .

Har prøvehengt den i gangen i dag og ser at at det skal bli fint med hvitere maling på veggene her. Nå er det gul sandsten, men skal bli latte som vi har i stuen. Har som mål å begynne til uken.

Jeg ser at det er veldig mye duse farger i juleustillinger rundt om og når jeg skulle bestille julekort var det samma greia der - hvit, beige og grått. Fint det aldså, men jeg savner nå litt rødt her og der. Derfor har jeg pyntet kommoden min med litt røde lys og en liten bamse med rød sløyfe på hode. Den lille esken har min far laget på sløyden i barneårene og jeg har malt den hvit og slitt kantene litt. Skal pynte lokket litt når jeg får tid.
Ha en fin helg

11 kommentarer:

Anne sa...

Så vakker julevimpel!
Er ikkje lenge til jul no:)
Ha ei flott helg!

Magny sa...

så nydelig juelpynt,- de vimpleme var lekre...
klem, magny

minlilleinteriørhule sa...

for en flott vimpel...den likte jeg kjæmpe godt...fint å se at det er fler som begynner å ordne til jul....kribler i fingrene mine...
klem
-britt irene-

Kristin sa...

Takk for fine ord!
Så fine kort og vimpler du har fått tak i :-) Nydelig.. Og den dekorasjonen i headingen din var så stemningsfull:-)
Ha en fin kveld
Kristin

lovecountrychabbychicstyle sa...

Nyyyydelige vimpler!!!
julen er her alt hos meg;O) fnis...iallefall på hobbybasis;) julemusikk har jeg spilt i ei uke alt. Driver man med håndarbeid så kommer jula fort.

GOD HELG!

Lillan

Vigdis sa...

Heisann:-) Den vimpelen var kjempefin ja. Har ikke kommet hjem enda. Litt overskyet her nede innimellom så da blir det litt tid til surfing ;-)Reiser ikke hjem før på fredag. Ordnet med link ja.-)) Er drømmebutikken min dette :-)) Har noen godiser som skulle vært hjemme hos meg der kan du si..... .-)) Varm klem fra Tyrlia

Magny sa...

nå har eg også betilt vimpler...

A-mora sa...

Så nydelige julepynt og herlige farger.

Gleder meg til jul:))

Ha en fin kveld

Tomines hjem sa...

Hei britt eva.. guri for noen nydelige vimpler.. er det mulig å få kjøpt for andre tror du? i såfall hvor?? åh.. glede seg.. det ble bare lekkert hjemme hos deg over speilet.. ha en fin fin uke...

Shabby Charm sa...

Julevimplene var nydelige!
Takk for koselig hilsen hos meg. Lykke til med malings prosjektet.

Klem fra Maia

Mona. sa...

Hei,så fint det ble hos deg !!!Den gjorde seg jo kjempegodt over speilet ditt ! Tusen takk for alle fine ord.....her er det stille idag,skriveren fikk visst svineinfluensa igår......og gjør desverre ikke helt som jeg vil :( Kansje han syns det har vært vel mye jobbing.....hihiiii :) Så nå får jeg klippe litt,og male litt...kan jo ikke være uvirksom,vettu... Kos deg ,og ha en finfin ettermiddag :) - Klem fra meg.