lørdag, oktober 24, 2009

Masse te-lys + flere tova votter.

Torsdag var den store shopping dagen her hos oss. Først startet venninnen i Oslo mens jeg var på kurs. Her er vi på Stabekk hos Bolina. Utrolig koselig butikk som anbefales å besøke. Disse lyshyllene synes vi var så koslige og med så mange forskjellige lysholdere. Her må du ha en rik lommebok ; )

Her i interiørdelen av butikken. Turte ikke ta flere bilder jeg. Er litt forsiktig der..


Denne veggen falt vi for hos Mols i Sandvika. Vi var en uke for tidlig ute til deres juleutstilling. De skulle ha den fineste julebutikken i år. Spennende.



Nå har jeg strikket 2 par votter som er tovet og et par som snart er ferdig.



Et par med perler og heklet blomst,


og et med fløyelsbånd.
De lilla skal få hjerte på seg før toving, men jeg må ha tak i tovenål.

Denne fine hjerte skålen med hank fikk jeg av venninnen min som er på besøk her. Den er kjøpt hos Siws Hjerterom. Fin ? Snakker om hvite prikker..... det har faktisk snødd litt her i dag. Det ble ikke liggende, men det var egentlig litt koselig og.
Ha en fortsatt fin helg og tusen takk til alle dere som er så greie å legger igjen hyggelige kommentarer til meg.

6 kommentarer:

minlilleinteriørhule sa...

mange flotte butikk utstillinger og skjønne tova votter:)
ha en fortsatt god helg.klem
-britt irene-

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Så koselig det var hos deg og vottene var kjempefine! Flink du er!
Du får hilse Venke så mye!
Planer har jeg ja! Hehe!
God helg videre!

torleif ann karin sa...

Å ja intreiørbutikker gir bare så masssssse energi og inspirasjon. Kan bare titte i timesvis. har selv vært på noen idag, men ingen handel. Non dager til lønn vettu.

Fin votter du strikker, er så imponert over alle flinke handarbeidsdamer.

Nyt lørdagskvelden.
Klem Ann<3

Prinsesse Elin sa...

Så koselig blogg du har:) Klem fra Elin:)

ChatrinesLiving sa...

Så effektiv du har vært! Hos meg har det ikke blitt strikket mye akkurat... Må ta meg sammen der gitt;)

Mye flott i den butikken du:) Lys får vi jo aldri nok av, hos meg tennes det minst 20 pr kveld:)

Finfin ny uke til deg!
Klem fra Chatrine:)

A-mora sa...

Så fin hjertefat du har fått fra venninna di.
Koselige bilder.
Kjempeflink til og strikke er du også:))
Ha en fin kveld