torsdag, oktober 22, 2009

På Ikea i Trondheim.

Fin innredning fra Ikea som jeg godt kunne tenke meg gitt. Har ikke plass til sittebenk som her men det har venninnen når bryggehuset en gang blir ferdig.




Kjøkkenøy har jeg heller ikke plass til -men lekkert er det.

Denne flotte døra er foreviget på Oppdal. Fin gammel årgang - døra aldså. Denne flotte dama har jeg på besøk for øyeblikket. Vi storkoser oss. Vært på shopping i dag, men tenk vi klarte å unnvære å shoppe interiør i dag. Var innom Panduro og kjøpte julepapir - de hadde utrolig mange fine og jeg ente med et grått med litt julerødt på. Hadde rød med hvite prikker også.
Ha en fin fredag i morgen.


4 kommentarer:

My home is my Castle - by Kari sa...

Nydelig det kjøkkenet...
Og utstillingen var og flott :)

Ha en fin dag
Klem,Kari

Hjerterom sa...

Hei :)
Så flott en kjøkken inredning!
Jeg å synes det er så fint med en sånn benk,men mangler plass :(
Skal på Ikea snart jeg å,liker å gå der å se :)

Kan tenke meg dere har hatt det koselig :)

Ha en fortsatt fin dag,og god helg.

Klem Siw

A-mora sa...

Rene drømmekjøkkenet.
Nydelig dør.
ha ei fin helg:)

lovecountrychabbychicstyle sa...

Nydelige ikea bilder!! vi skal etterhvert ha oss et slikt nydelig ikea kjøkken:) Vi er i planleggingsbiten enda og det er gøy:)
Skal forresten på ikea imorra, må nok titte litt på kjøkken da:) Men vi skal dit for å handle litt til barnerommet til Linnean våres:)

god helg!!

Lillan:)