søndag, oktober 11, 2009

Prosjekt garn..

Hei og vel overstått helg. Her har jeg endelig fått avsluttet to av alle de strikke/ hekleprosjektene jeg har igang. De søte rosa baby skoene er til ei lita søt snuppe som heter Marte. De tovene vottene er til meg selv - har heklet en blomst med en perle i midten. Tenker jeg også skal ha litt perler rundt blomstern. Vottene er strikket i fritidsgarn og var utrolig gøy å strikke.
Tenker det blir litt kortere mansjett på de neste parene med et brodert enkelt hjert før tovingen. Må prøve ut litt forskjellig her tenker jeg.

Nå er det tvkos med datter'n og meg. Ta vare på hverandre og ha en fin dag i morgen.
Stor klem

8 kommentarer:

torleif ann karin sa...

Hei. Så fint strikk du viser oss, gid det hadde vært meg. Hmm, må nok i butikken jeg ja, men har jo noen i familien som strikker, og da er vi heldig å få av og til. Det er en gave å kunne strikke....kunst..rett & slett.
Ønsker deg og dine en riktig fin uke.
Klem Ann<3

A-mora sa...

Så flink du er og strikke.
Nydelig rosa labber.
Vottene er kjempefine.

Ha ei fin uke

Klem

Kristin sa...

Heia du er bare så flink å strikke, blir så imponert jeg. De tovete vottene så bare så gode ut, blir bra gode å ha til vinteren tenker jeg. Jeg kan desverre ikke strikke. Ha ei flott uke:) Klem Kristin

Hjerterom sa...

Hei :)

Så flink du er da!
Kjempefine,så så gode ut:)
Fint bord du hadde dekt i forrige innlegg!
Har vært lite på blogg i det siste,skal bli godt å bli ferdig her hjemme snart.

Ha en flott tirsdag.
Her skinner solen i dag :)))
Ps,fin header

Klem Siw

Hespe sa...

Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!

Tror det er første gang jeg titter innom deg. Så flink du er med strikke-/heklepinnene - søte små sko og flotte votter. I øyeblikket strikker jeg kjøkkenkluter, slik som mange andre i blogglandia... :o)

Fortsatt fin uke til deg!

Klem

Maja sa...

Så fine votter og søte sokker!
Gaven din var midt i blinken for meg;)
Kjekt at du blir med på feiring hos meg;)
Ha en fin kveld,)

Floweline sa...

Så utrolig dyktig du er til å strikke da. Vil tro de søte rosa vil varme godt på noen små babyføtter :-)

Hjemmelaget til-fra lapper er alltid koselig å lage, og ikke minst å få på julepakkene. Det kommer jeg og til å lage. Har kommet i gang med litt julekort, de kommer nok i bloggen min etter hvert.

Ønsker deg ei riktig god helg!
Klem Anita

Karianne sa...

Sååååå fine sokker! De er i flittig bruk! :-) Tusen takk! Vottene var kjempefine de også. Veldig lenge siden jeg har vært inne på bloggen din nå. Hadde den som favoritter på jobb, men etter jeg gikk ut i permisjon tror jeg ikke jeg har vært innom en eneste gang... Før nå! Nå har jeg lagt deg inn som favoritt her hjemme også. For det er du jo! Min favoritt! Ha en fin kveld, snuppa! Klem :-)