søndag, november 22, 2009

En regntung søndag.


Ute er det grått og regn.
Jeg har kjøpt telys med blank kopp etter tips fra en av dere her. De gir mye finere lys og lyser mye lenger enn de billige en får kjøpt over alt. Disse er fra Løyten.


Jeg rakk en liten tur ut i skogen på formiddagen og plukket litt grankvister og kongler til julepynt ved utgangsdøren før regnet slo til igjen. Ideen fikk jeg fra Hannas Juleblogg.

Jeg klippet litt av lavendel plantene mine så jeg fikk laget en krans. Spent på hvordan den blir når den tørker.


Mine sorte votter er snart ferdig pyntet med sorte og blanke perler
og en sløyfe i organsabånd. Vanskelig å få tatt en fint bilde når vottene er sorte.



Her pusles det litt rundt og bare koses i dag.
God søndag.



8 kommentarer:

Cosmos sa...

Lekker krans og vottene ser jo såå lekre ut..
Ha en fortsatt fin søndagskveld
Marianne

LoveFoXx sa...

Kjempefine votter! Slike ønsker jeg meg!

Eva Kristine sa...

Kjempelekker krans og heerlige votter Britt Eva! Det klør i fingerne når jeg ser vinduet ditt,-herlig tid fremover nå! Blir lite håndarbeid på meg for tiden men får ta det igjen på nyåret!

Edda sa...

Så mange fine hjerter du har....
ha en fin uke
klemmer edda

lillePilt sa...

Så flotte votter du lager!! Og kransen var jo kjempefin! Hyggelig å pynte med litt grønt nå i førjulstiden! Hilsen Elin

Hjerterom sa...

Hei :)

Så fin en krans og votter du har laget:)
Så koselig med de lysene i vinduet!
Det er så fint med masse lys nå..

Koselig med de lysene på speilet ditt,rålekker lysslynge!!!!!!! :)

Ha en fortsatt fin uke.

Klem Siw

Ninas Interiør sa...

Så koselig i vinduet! Og så fine votter! Kunne godt tenkt meg noen sånne i kulda, ja!:)

Ha en fortsatt fin uke! Klem Nina

Ninas Interiør sa...

Hei, det er bare meg igjen!.. Det ligger en overraskelse til deg på siden min!:)

Ha en fin adventshelg! Klem Nina