tirsdag, november 10, 2009

Julekrans.

I år tenkte jeg å lage en julekrans til å henge på utgangsdøren vår sammen med et God Jul skilt jeg har kjøpt. Googlet julekrans og fant denne nydelige kransen hos Budsktikka.

Tror jeg må ta meg en tur ut og finne noen lerke kvister og litt rødt må jeg ha. Da får en se hva en får tid til. Maler og roter fortsatt i gangene her. Det blir jo bra da - når det blir ferdig.

Ha en forsatt fin uke. Ta deg tid til å slappe av innimellom også - derfor går det litt tregt her (he-he).


2 kommentarer:

A-mora sa...

Så nydelig lysslynge du skal pynte bordet med til jul.

Kranser må en ha til jul. Jeg liker og ha kranser på ytterdøre hele året.
Det er viktig og ikke stresse med ting ,en må kose seg også:)
Ha en fin dag

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Nydelig adventskarans...takk for fin inspirasjon.
Ha en fin dag.
Klem...Ellen