fredag, november 06, 2009

litt jul ... igjen.

Denne nydelig lysslyngen med 20 lys blir med meg hjem i dag. Den skal pryde spisebord o.l. i løpet av førjulstiden og i julen. Disse har jeg tatt inn på jobben og til og med gutta synes denne var fin.
Denne høye adventstaken ...

... og denne hvite julestjernen står også på listen over kanskje - må ha produkt til jul. For de av dere som har en elektriker i huset kan disse produktene kjøpes hos grosist, men kan sikkert fås tak i rundt i andre butikker også. Bildene er fra Konstsmide.se
I helgen blir det mer malearbeid på oss,men det skal bli godt med helg uansett.
Kos dere.


7 kommentarer:

Elisabeth sa...

så Nydelig lysslynge!! kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den?:)

ha en fin kveld!

Maja sa...

Lekker lysslynge!
God helg;)

lovecountrychabbychicstyle sa...

den lysslyngen var bare lekker!!! JEG VIL HA!!!!!

:O) hvor er den kjøpt????

god helg klem

Hespe sa...

Hei, og takk for koselig besøk på bloggen min!

I dette havet av flotte blogger, klarer jeg ikke å huske om jeg har vært innom deg før - men åhhhh, for en flott blogg du har!! Nå har jeg bladd meg litt nedover, og sååå mye fint. Kommer mer en gjerne tilbake hit!

Ha en herlig lørdagskveld videre!

Klem

lillePilt sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen før helgen, har slitt med å komme inn i det siste. Men nå virker det igjen. Utrolig flott lysslynge du hadde funnet. Fortsattt god søndag!

Elin

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei Britt Eva
Jeg søkte på Hobbybokklubb og fant bloggen din. Mye fint her, jeg kommer nok tilbake. Ønsker deg en fin tirsdagsettermiddag/kveld.

Hjerterom sa...

Heia :)
Den lysslyngen var nydelig!!
Hvor har du kjøpt den ???
ÅÅÅ,en sånn har jeg også lyst på ! :)
Tok meg endelig tid til litt blogging,har fått lungebetennelse nå,så her ligger jeg....

Ellers har jeg det bare bra.
Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw