tirsdag, november 03, 2009

Malearbeid i regnværet.

Oppussing av gangene er i gang og takene fikk et strøk i går. Veggene får et strøk nå i skrivende stund - samme farge som i stua - Latte.

Tusen takk for all tilbakemelding jeg fikk fra vimpel innlegget - den skal nok bli enda finere når den kommer opp etter oppussing. Da skal speilrammen og bokhylla få etterlengtet egghvit. Bildet over har datteren tatt - lurer på hvor hun har lært dette (kremt).



Husbonden er i gang., mens jeg kanter. Teamwork you know.


Så må dere gå inn på følgende youtube filmsnutt hvor en grotesk film mot sms i bil vises som skrekk og advarsel. Advarer mot sterke sener. Stopp bilen når du må sms'e.

Ha en riktig fin uke så kommer noen bilder av nyrenovert gang etterhvert.





6 kommentarer:

A-mora sa...

Så flink jenta di er til og ta bilder:)
Tak maling er tungt. men det blir kjempefint når en er ferdig.
Har kaffelatte på stua og latte på skapene og dørene.
Har kaffelatte,krem og latte i hele huset. Liker at rommene henger sammen i fargene.

Ha ei fin malerstund:)
Klem

Anne sa...

Gler meg til å sjå det ferdige resultatet! Lukke til med oppussinga:)

Beate sa...

så flinke dere er da!

den filmen har jeg sett tidligere...aldri mer sms mens jeg kjører. Den var sterk!

p.s fint bilde!

klem Beate

Villa von Krogh sa...

Hei! :)

Ja sms når en kjører er livsfarlig. Pappa ble påkjørt av en dame som letet etter mobilen sin. Det endte med at pappa ampurterte det ene benet, fikk hjernebløding og hadde hjertestans i 32 minutter.
Han lever og verdsetter livet, men klarer aldri å tilgi hun som kjørte på han...

Kos dere med malinga! :) Og ha en flott kveld. Her blir det Brennpunkt snart. Spennende!

Klem fra Anine

lovecountrychabbychicstyle sa...

gleder meg til å se resultatet:)))

ja den filmsnutten har jeg sett på youtube og den er ikke koselig nei..huff:/

Ha en fin kveld

Klem fra Lillan

aase sa...

Deilig med litt ny farge, og lattefargene er fine.

Koselig at du linker til butikken vår på siden din, tusen takk!!