lørdag, november 21, 2009

Votter og gang.


Hei på dere. Det har vært travelt i den siste tiden gitt. Gangen er ikke stylet ferdig, men har jeg tatt et bilde. Lysslyngen har fått ny plass - den er tiltengt som pynt på spisebordet.


Det har blitt noen votter etterhvert. Her har jeg et par lilla og kremfargede.








Perler ton i ton.





Dette kortet fikk jeg av Christina på Låvebutikken sist jeg handlet der. Grei service med levering på øya og nydelig takk for handelen kort nedi.




Speilrammen - gammelt loppefunn en gang i tiden.





En gang hadde jeg en forestilling om at denne blåfargen var perfekt oppe i gangen, men det ble liksom aldri sånn som jeg hadde tenkt. Nå er det latte her også og det ble lyst og fint. Malermesteren hodler på med småprik med lister o.l.




Neste helg er det advent - da må det vel være lov til å begynne å pynte litt rundt om. Ha en riktig fin helg. På østlandet skinner solen i dag.




5 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

Du den lysslyngen var fiiin har du kjøpt den henne???? :)

torleif ann karin sa...

Fine votter som kommer til å varm godt i kulda.
Og gangen ble jo knallfin. Hmm, tor jeg hadde en blåfargen en gang jeg også, og ble aldri fornøyd, endte med at vi malte kaffe latte...
Flotte, og inspirerende bilder i innlegget under.
Ha en fortsatt god helg.
Klem Ann<3

A-mora sa...

Kjempefine votter du har strikket.
Lysslyngen var fin.
Her i huset er det kaffelatte,latte og krem. Er helt ferdig med farger på vegger.

Ha en fin lørdag

Ninas Interiør sa...

Hei Britt Eva! Takk for koselig kommentar på blogggen min! Nå er det legne siden jeg har titta inn her, og du viser jo så mye fint!!

Jeg har nesten sletta hele bloggen min, så jeg har en stooor jobb foran meg, merker jeg!...

Ha en fin søndag!! Klem Nina

Besta sa...

Den lysslyngen var nydelig:) Har helt dille på lysslynger...og flotte votter.
ha en fin søndag.
klem fra marilyn