lørdag, desember 19, 2009

Det er kaldt ute og det kommer julesnø.

Ute hos oss - akkurat nå. Det har vært kaldt ute med -15 gr,men nå er det blir mildere og vi har fått litt nysnø.
Inne begynner det å bli julestemning. Det blir mye rødt rundt i år.
På døren henger et par hjerter og de er det noen av rundt i huset. Digger hjerter ..

I trappa står en nisse og en lykt og ønsker velkommen.
Mange av nissene har fått plass på gjestetoalettet.
Og såpekoppen har fått julekuler til pynt.

I morgen feirer vi guttas bursdag med familie så nå er julehuset nesten ferdig. Ikke rint i hver en krok, men jul! : ) Rundvasken kan en ta til våren.

I dag fikk jeg en overraskelse i posten. Da jeg så hvem avsenderen var, rev jeg av papiret som en unge og fant denne røde stoffposen med hvite prikker og et julekort oppi. Jeg ble så gla'. Tusen takk Liv. Som du ser har jeg allerede fylt den med telys som du forslo.
Nå ønsker jeg dere en riktig fin 4. søndag i advent. Ta ikke julestria så alvorlig - sett heller av litt tid til julekos og hygge med de rundt deg.
Stor juleklem fra


10 kommentarer:

Cosmos sa...

Skikkelig julestemning hos deg.
Hjerter er nydelige.

ninabakke sa...

Kjempe koselig :)

God jul!

Maja sa...

Så koselig du har pyntet til jul!
Masse snø i Bergen også og det ser ikke ut til at det skal stoppe med det første;) Laver ned!
Grattis med overraskelse, koselig!
Ha en fortsatt fin kveld;)

sologbolig sa...

Flott julestemning hos deg. og så fint med snø. Her er det også komt snø, håper den ligger ei stund. Ha ein fin lørdagskveld.

Lillepilt sa...

Vi er i allefall sikret hvit jul! Koselig med rødt til jul, skikkelig julestemning hos deg! Karamellene mine ble gode, men brandy snapsene nesten enda bedre! De smaker også litt som karamell!

Hjerterom sa...

Hei Britt Eva :)
Så julekoselig det har blitt med deg da :)
Har ikke fått frem så mye enda jeg .
Så fin den lysposen var :)

-15 grader,brrr,det er da bitkaldt!!
Har nesten ikke snø vi..

I morgen skal jeg pakke inn de siste gavene..
Godt å være ferdig med dem da jaffal..

Ønsker deg og dine en riktig god jul :)

Klokka er nå 0145,stod opp,fikk ikke sove..
Kose meg litt på blogger nå ;)

Natta :)

Juleklem til deg :)

gry sa...

Hei.:-) Kjempekos du har pyntet til jul..Virker ikke som du har glemt en eneste krik eller krok..uten at det ser overlesset ut.:-) Nå har jeg fått inn juletreet...står her helt nakent uten pynt..men det skal på i dag...gleder meg, har sydd noen hjerter jeg har tenkt for juletreet i år..men er litt i tvil om det blir for sirkus aktig.:-) så jeg gleder meg tilå prøve..:-) Så skal vi bake "bær ut og bær inn" kaker...:-) Ha en fin 4. søndag i advent du også...nå er det alt den 4..dette har gått rasende fort.:-) Klem Gry

Ninas Interiør sa...

Får skikkelig julestemning av å se de fine bildene dine!

Ha en god natt! Klem Nina

Mona. sa...

Hei,og tusen takk for koselig hilsen fra deg :) Skal si det er julestemning hos deg,både inne og ute !!! Nydelig med så masse snø.......vi har det også hvitt,men ikke veldig mye.......men så lenge det ikke regner,er jeg glad !! Håper du får en riktig fin og fredfull jul,sammen med dine nære og kjære !! Stor juleklem fra meg.

lovecountrychabbychicstyle sa...

Innom for å ønske en riktig god jul!!

juleklem Lillan:)