onsdag, desember 30, 2009

Et nytt år.


Det er et vakkert vinterlandskap ute med minus 15 grader. Det ser ut til å bli en kald nyttårsaften. Vi skal feire med gode venner med god mat og hygge.
Som en av dere sa - nå ligger det mange blanke ark som skal fylles. Jeg håper å fylle mine med litt aktiviteter med malingskosten og hvitmaling og å gjøre ferdig noen strikkeprosjekter. Ute i blomsterbutikkene bugner det allerede med fargeglade blomster som jeg gleder meg til å få i hus etter hvert. Det er vært et spennende bloggår med masse inspirasjon ute blandt dere og gleder meg til å se hva det nye året bringer.
Ha et Riktig Godt Nytt År.


6 kommentarer:

Bolettes hus sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år! Kos dere med feiringen i kulda! Vi er utrolig heldige med været selv om det er litt kaldt!

Klemmer fra Kari

Ninas Interiør sa...

Så fint pyntet bord!
Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Klem Nina

Hjerterom sa...

Hei Britt Eva :)

Så koselige bilder du viser :)

Titter innom deg for å ønske deg og dine et riktig godt nytt år :)
Å takk for det gamle,har vært så kjekt å bli kjent med deg :)
Å alltid så koselig å se innom bloggen din..

Her har jeg hatt butikken stengt noen ekstra dager ,er rett og slett innesnødd..
Å enda er det meldt mer....jaja

Stor nyttårsklem Siw

Lillepilt sa...

Håper dere hadde en riktig så trivelig nyttårsfeiring! Riktig godt nytt år! klemmer fra Elin

lavendel mio sa...

Hei hei!!
Titter innom for å ønske deg et riktig godt nytt år, Hanne

Ninas Interiør sa...

Vet det:) Holder på å prøve å forandre på den, men det er neimen ikke lett!! Men jeg skal nok klare det. Den som gir seg har tapt!:)

Klem Nina