fredag, desember 25, 2009

Jul i heimen.

Nå er julen endelig her. Vi har spist god mat med familien og pakket opp pakker. Det var en fin julaften. I dag snør det masse her og gutta har vært en tur i akebakken. Dagen skal bare brukes til å kule ned, spille spill og kose oss. Her er gangen min med den fine banneren fra Bestefars Verksted.

Dette fine hjertet fikk jeg i gave i går. Kjøpt hos Hjerterom.


Ikke all julepynt er rødt hos meg. Måtte bytte ut sviblene så disse har ikke sprunget ut enda.


Vårt juletre med røde, hvite, sølv og gullkuler. Hadde lyst på noen engelvinger og, men tenkte for sent på det til å få tak i før jul. All "ny" julepynt var veldig utplukket rundt om

Jul i zink, julegave, henger på skapet i stua.


Enda en gave. Pose til pepperkakeformene - nå kan jeg ha de hengende fremme hele året.



Nissene som mamma har strikket sitter i gangen og ønsker velkommen.
Ønsker dere alle en fortsatt fin og fredfylt julefeiring. Ta vare på hverandre.



8 kommentarer:

liven sa...

Så fint i ditt julepyntede hjem :o)
Ha en fin romjul :o)

Lillepilt sa...

Herlig julepyntet! Du får prøve deg på litt romjulssalg! Kos deg videre i julen! klem

moni sa...

så fint du har det i ditt julepyntede hjem. koselig det der sinskiltet med jul som henger på skapet. juleklem fra Monica

Hjerterom sa...

Hei :)
Så julekoselig da :)
Jeg har en sånn komode som du,venter bare på å bli malt :)
Må ha noe å gjøre neste år også :)

Kos deg videre i julen da :)

Juleklem

Tee of Dragonfly Cottage sa...

Ett vakkert vakkert juletre :) :)

Venke Hoset Ohrvik sa...

Koselige bilder.Kjekt å se at julegaven fra meg falt i smak:)Hengt opp hjertene mine jeg og:)Ha en fortsatt god jul,så snakkes vi vell på tlf.en kveld eller to i jula(tror du ikke)Klem Venke.

gry sa...

Hej.:-) Du er vel ute og trimmer du nål:-)) deilig det.:-) Koselig julepyntet hus.:-) Deilig med en te kopp en gryende morgen og en stille stund for seg selv.:-)Nå snør vi jo inne her.:-) Morsomt når man ikke MÅ ut...bilene kommer ikke ut på hovedveien, flere som har rygget tilbake..og det store biler med 4 hjulstrekk.:-) Ha en fin fin romjul.:-) Gry

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Så koselig du har hos deg i julen!
Hos meg kan vi ikke skryte av for mye snø... men det kommer nok meter på meter utover våren, som vanlig...
Håper du har hatt en fin feiring så langt:)
Hos meg er det late romjulsdager, skal si det var deilig med juleferie nå!!!

Ønsker deg en fortsatt fin romjul!
Klem fra Chatrine:)