tirsdag, desember 22, 2009

Juleantrekk på kalde dager.

Hei på dere. Nå holder vi på å pynte juletreet, i år blir det rødt, hvit, sølv og litt gull kuler og pynt. Har vært rundt i hele området rundt her på let etter sølvfargede kuler - men vet du? Det er utsolgt over alt.
Kjolen strikket jeg i fjord etter å ha prøvet min venninnes på øya. En annen venninne her nede har også strikket denne, men i en lysere koksgrå bunn farge. Kjolen er bare så deilig å gå med og er ikke for varm iom det ikke er armer på den. Detaljene rundt er heklet med sølvtråd sammen med gråfargen.
I morgen skal vi ha julelunsj på jobben så da skal kjolen på.


Bordpynten som jeg har kjøpt til julen står på spisebordet. Resten av bordet er fullt av julekuler som skal på treet. Gleder meg : )



Det kommer da litt julekort i posten hver dag og på veggen henger en julegave fra i fjord med bildekort, mens resten av kortene står i det gamle trauet. Hyllen i gangen fikk IKKE hvitmaling til jul... men en må vel ha litt å holde på med etter jul også. Ha en fin lille julaften.


10 kommentarer:

Lillepilt sa...

For en herlig kjole! Den ser ut til å være passe til juleselskap en kald julekveld! Tusen takk for en utrolig hyggelig hilsen. Jeg setter veldig pris på at du har fulgt med på veien. Det varmer. Veldig hyggelig å bli "kjent" med deg! Ønsker deg og dine en ordentlig hyggelig juletid. Juleklem Elin

Mona. sa...

Oiiii,denne så god ut,nå i kulden !!! Nydelig mønster,og detaljer....og farger !!! Flink er du ! God jul,enda en gang...måtte jo inn igjen,når jeg så noe nytt....hihiiii :)

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Titter bare innom for å ønske deg en riktig god jul:)

lavendel mio sa...

Å den kjolen var rålekker!!
Ønsker deg en riktig god jul, Hanne

Som mine dager er sa...

Hei Britt Eva

En god jul ønsker jeg deg og dine. Måtte den bli fredfyllt og fin.

Klem fra Marit

Tomines hjem sa...

hei kjære deg.. tusen takk for dine alltid søte hilsner.. jeg lover å kommer sterkere tilbake i nye året som kommer.. DA er vi forhåpentlig ferdig med huset.. stor klem ønskes deg og en riktig god, fredfull jul håper jeg du får..

Maja sa...

Flott kjole!
Ønsker deg en fin julefeiring!
Juleklem fra Maja

Cosmos sa...

Høres og ser ut til at du er klar til jul.Vil bare ønske deg og dine ei God jul så sees vi her i bloggverdene neste år..
Klem Marianne

Hjerterom sa...

God morgen :)

Den kjolen var RÅFIN!!!
Kjempeflink du er :)

Ha en fortsatt fredelig jul sammen med dine kjære.

Juleklem Siw

Linda sa...

En fortsatt riktig god jul ønskes deg og dine:)

Klem Linda