fredag, desember 11, 2009

Julepyntehelg.


Da er det atter en helg igjen - gud å tiden går fort nå.. I helgen skal alle julekassene ned fra loftet - da får en så om en ut og handle noe nytt som "mangler" rundt om. Så må en ha litt julemusikk til arbeidet og de som husker 80 tallet kan hør og se her.

Kanskje blir det tid til litt julebakst også. Spørs hvordan armen blir etter svineinfluensavaksinen i dag. Da er det gått at de unge søte håpefulle hjelper til. Ha en fin helg.
(fotoapparatet er til rep. så bildene er lånt)


4 kommentarer:

anne - moseplassen sa...

Hei :) Jeg datt nylig inn i bloggen din fordi jeg for tiden er på jakt etter lekre dekorasjonsideer. Som en del av en serie poster om inspirerende dekorasjoner med naturmatreale har jeg nå kommet til kranser. Jeg ser at du for en par uker siden viste frem en nydelig enkel barkrans, og jeg lurer på om jeg kan få låne et bilde og bruke i en samlepost. Jeg kommer naturligvis til å oppgi at bildet er fra denne bloggen og lenke hit. (Her ser du en lignende samlepost om adventstaker)

Dersom du synes det er ok at jeg låner bilde så ville jeg satt stor pris på om du gav meg beskjed om dette i denne posten.

anne - moseplassen sa...

Hei :)
Tusen takk for at jeg får låne bilde! Men jeg ble forvirra, du sa bildet var fra Budstikka? Jeg mener kransen du viser her: http://britteva.blogspot.com/2009/11/en-regntung-sndag.html
Denne har du da vel tatt bilde av selv?

God helg til deg :D

Britt Eva sa...

Kjære Anne - moseplassen.
Ja nå skjønner jeg hvilken du mener. Det er den lavendelkransen jeg laget - den har jeg laget helt selv. Det er bare å låne bildet. Ha en fin lørdag.
Hilsen Britt Eva

Besta sa...

Kos deg med pynting til jul:)
Jeg er av en eller annen grunn ikke så veldig glad i julemusikk, bortsett fra en cd med bl.a. what og last christmas. Da koser jeg meg.
Ha en fin helg.
klem fra marilyn