tirsdag, desember 01, 2009

Litt nytt til jul.



Hei og hå i dag er det 10 minus hos oss - skikkelig kaldt. I går var jeg på venninnebesøk og kjøpte disse søte tingen fra Perfect Home. Tusen takk for en hyggelig kveld jenter. Gleder meg til å få ny julestjernen som skal i toppen av juletreet. Dette er med masse blanke perler og er mye finere i virkeligheten enn på bilde. Har vært på utkikk etter en ny isteden for min i plast fra Osram.
Jeg har utvidet hjertesamlingen med noen av disse søte. De finnes i 1 stort, 3 mellom store og 6 små. De er i blankmalt metal med et delikat mønster ton i ton. Hjemmesiden til Perfect Home finner du her. Det er litt travelt om dagen med mye sosialt på jobb og privat + en 10 års bursdag som skal feires til helgen. Da skal det blir litt ro og jeg skal fortsette julepynting og få bakt litt.
Ha en fin uke - og stress ned litt - det blir jul uansett : )



5 kommentarer:

Lillepilt sa...

Kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke holdt party før jul likevel.... De har jo så utrolig mye fint! Får et flott tre i år du da! :-) klem Elin

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei Britt Eva
Takk for koselig kommentar....morsomt at flere liker ideene fra boken vår.
Du har det skikkelig kaldt...her er det bare -4grader.
Kos deg i adventstiden.
klem...Ellen

tepikene sa...

Så hyggelig med venninnekveld! :) Du har rett i at man burde roe ned litt før jul, ja... Men det er lett å glemme!

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Brr det hørtes kaldt ut! Virkelig fin toppstjerne du har funnet deg. Mulig jeg må kikke inn på den siden?? Ha en fin helg;)

jannes hobbykrok sa...

Nydelig julepynt,og flott blogg du har!Gleder meg til å "klikke" meg inn hit igjen!
Janne