lørdag, desember 12, 2009

Pynt på døren.


Hei igjen. Så deilig med helg - i dag har jeg først vært en tur på shopping med en venninne og deretter fått laget en pynt til utgangsdøren. Jeg hadde tenkt å lage en krans, men ettersom tiden har gått fra meg litt ble det en kvist isteden som jeg har pyntet etter infalls metoden ;) Samtidig har jeg skravlet i lang tid med bestevenninnen min - veldig lenge. Da får en gjort så utrolig mye.
Eller har det blitt hengt opp litt hjerter rundt om og satt frem litt hjemmestrikkede nisser som mamma har laget. Jeg har alltid vært glad i hjerter - og ser at det blir en del av det rundt i huset i år også.

I morgen blir det baking og mer pynting. Influensavaksinen gikk bedre enn fryktet. Armen er bare litt øm (bank i bordet).
Ønsker dere en fin 3. søndag i advent.




7 kommentarer:

Synnøve sa...

Hei på deg! Så fin dørpynt du har laget, det minte meg på at jeg må få ordnet en til vår ytterdør også, blir liksom ikke helt jul uten noe som henger der :) Ha en fortsatt fin helg! Synnøve :)

anne - moseplassen sa...

søt dørpynt :) Raskere enn krans ja, men det er da like fint.

Tusen takk for at jeg fikk låne bilde av kransen din :) Nå er samleposten ferdig, 34 ulike kranser!

gry sa...

Kvisten ble kjempesøt.:-) Ser jo ut som døren den henger på er lekker også.:-) Ha en fin førjulstid.:-) Gry

Hjerterom sa...

Hei Britt Eva :)
Lenge sia jeg har vært på blogg nå,travelt i det siste...
Fikk en liten anledning til å låne en data nå (er i Trondheim)

Så mange fine innlegg fra deg,koselig!
Så fin den dør dekorasjonen ble :)

Gleder meg til jeg kommer hjem,fingrene klør etter å pynte til jul nå...
(bare 4 strålinger igjen nå)

Må bli flinkerer til å blogge også :)))

Kos deg med juleforbredelsene da.

Klem Siw

Lillepilt sa...

Krans eller kvist - det spiller ikke så stor rolle..... Flott var den likevel! Fortsatt fin advent! klem Elin

Ninas Interiør sa...

Heisan! Så koselig du har pyntet! Er veldig glad i å pynte med hjerter selv!

Ha en fin dag!:) Klem Nina

Anonym sa...

bear grylls messer
Also visit my homepage ... bear grylls messer