søndag, januar 10, 2010

Blankt på et blunk.

Hei på dere .
Det har vært en fin søndag her i dag - ikke så kaldt lenger (-10) og deilig sol.
Bort med julepynten og frem kommer litt fra fra skap og skuffer.
Dette trengte en omgang med sølvpuss etter langvarig opphold i skapet.


Jeg kjøpte Bistro på Rimi før jul og var litt mistenksom på hvor enkelt de reklamerer med at produtet skulle være. Fukt, skum utover, skylle av og tørke med en tørr klut til slutt.
Det funk'a!
Her ser du resultatet - tok bare et par minutter.

Julestjernene har mått vike for mer vårlige blomster.

Og litt nytt har en også fått i hus. Disse fine telysholderne fant jeg hos
Mester Grønn.
Her har sønnen i huset skrevet. Med det ønsker jeg dere en
GOD UKE.


Britt Eva

11 kommentarer:

yesheimen sa...

Hei. Skal si det sølvpusset funka ja. Det ble jo riktig skinnende lekkert.
Ja nå må vi ha vår-blomster og jeg kjøpte også Primula igår.
Ønsker deg en ny flott uke.

Klem Ann<3

aase sa...

Det blir som regel blankt igjen....til slutt!!

Årets første primula er i hus her og!! De holder ikke lenge med radiatorer i hus så jeg må vel ha noen nye til helgen igjen da!!

Ha en kald dag i Drammen!!

Ninas Interiør sa...

Så blankt og pent det ble! Og så koselig med Primulaene i vinduet! Vårlig stemning:) Søte telysestaker du har kjøpt deg, og!

Ha en fin uke! Klem Nina

gry sa...

Hej.:-) jammen var det produktet effektivt.:-) ser jo virkelig skinnende ut.:-)

Prisen er vel 12.990 for den skinnjakken, da blir den ikke like fin...alt for drøyt etter min lommebok..

Ja enig, merker at det har blitt lysere...herlig.:-) En god dag til deg.:-) Klem Gry

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Der ble det blankt og fint ja!
Tenker etter så har jeg faktisk ingenting å pusse, bortsett fra litt skjeer å sånt. Det er i grunnen litt deilig det og;)

Hos meg er også julen utav hus for lengst. Rart hvor lei man blir av julen etter bare ei ukes tid. Det er vel sånn det skal være, sikkert...

Nå er det i allefall et nytt år, solen har snudd, og jeg venter på lysere tider. Er rimelig lei mørketida nu. Jeg vil ha SOL!:)

Finfin kveld til deg!
Klem fra Chatrine:)

Kristin sa...

Takk for det!!
Ha en fin uke du også :-)
Kristin

Wenche sa...

Jaggu ble det fløtesettet blankt,du:))Det er alltid gøy å ta frem ett eller annet en har gjemt bort en stund. spes etter jul.
Ha en super tirsdagskveld

Anita sa...

Hei.
Koselig blogg du har. Første gang jeg er innom og det blir nok ikke den siste. At sølvpusset var effektivt er det ikke tvil om. Blankt og fint ble det.
Ha en flott uke.
Anita:-)

Anita sa...

Hei igjen
Jeg har sendt deg en mail med adresse og tlf.nr.
Veldig hyggelig om du besøker Hemsen min.
Anita:-)

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Sølvpuss er tingen. Riktig flott ble det. Hærlig med litt vår i huset også. Det trenger vi nå.
Ha en flott uke:)

Hjerterom sa...

Helluen :)

Så bra at det er noe som virker så lett...
Er ikke så ofte i bruk mitt sølvtøy,gidder ikke pusse :)
Men takk for tipset..Må prøves!

Perfect home party ja,var sikkert mye fint.
Har ikke sett den siste katalogen..

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw