søndag, januar 24, 2010

Fortsatt mye vinter her.





Ut på tur i deilig silkeføre med -4 grader idag.  Nydelige bilder ute nå om dagen.

Herlig?

Da er det godt med grove vafler med havregryn og sammalt hvete grov i.
Til og med ungene digger det - sunt og godt. Min nye bolle er fra IB Laursen.

Kosekjole - råååååsa.



Hjerter her og selvfølgelig.



Pynt både på ryggen og på hetta.  Denne kommer til å bli brukt mye.
Bruker ikke vise bilder av meg selv, men imøtekommer et ønske fra en venninne.
Blitt lite interiørbilder her i huset nå - har mange ideer, men tiden vet du..
Til helga -. kanskje.  Ja.



12 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Heia Britt Eva!
Her er det is og regn!
Dæ så fin du var! Nydelig kjole, er den fra Odd Molly?
Sååå så od ut!
Ha en fin dag!
Klem.

Venke Hoset Ohrvik sa...

Du var kjempefin i kjolen din.Nå var det sannelig på tide du fikk lagt ut bilde av den og ja:)Jeg har ventet ei stund nå..hehe.Nesten så jeg skulle tatt meg en shoppingtur til deg igjen,kjenner jeg.Ha en god dag..klem.

Shabbycharm sa...

Hei.. så koselig blogg du har og ett vakkert hjem.Nyderlig odd molly kjole du har.ja de har mye lekkert .Har solgt en del av de klärne i min jobb...
Har lagt meg som fölger,for her vil jeg henge med;O))
Klem bella

Britt Eva sa...

Nå er det ingen Odd Molly, men Chill Norway kjole jeg har.
Ha ein fin dag
Britt Eva

Hjerterom sa...

Hei :)

Britt Eva den kjolen var dritfin!!!!
Ååå,ble helt forelska jeg :)
Så fint du var i den da!!

Her regner det i dag,så det råglatt her ute :(
Fine vinterbilder du har tatt.

Ha en fin fin uke.

Klem Siw

yesheimen sa...

Stilig kjole må jeg si, kjempelekker. Er det OddMolly?
Og fargen var jo skjønn til deg. Alt kler den smukke.
Klem Ann<3

yesheimen sa...

Ja nå ser jeg at flere har spurt om det samme her. Ok, da har jeg fått svar!!!!
Ann<3

Vigdis sa...

Så flott dame og flott kjole fra Chill Norway da:-) Bestilte meg kjole og strikkejakke jeg også og venter spent på at det skal komme:-))

Magny sa...

så deilig koosekjole, så flott du er!! **
nydelige vinterbilder også!! bli med på trekning hos meg nå...
klem og fin dag videre!

magny

gry sa...

Grattis med nye lekker chill kjole.:-) Syntes det er kjempekos at du viser bilde av deg selv jeg..:-) hyggelig å se noen av de man stadig er i konakt med.:-) så supert..flott ser du også ut.:-)

Ja nydelig ute om dagen, men nå begynner jeg å savne det å gjøre hageting...men enda lenge igjen av vinteren..så bare å holde ut...litt tidlig å være lei den, og vakkert er det jo ute.:-)

Kos deg i nye kjolen.:) Klem Gry

Bluggi buggi blogg sa...

Du kledde kjolen godt. Flott farge.
Kan tenke meg den er deilig å gå med.
Ha det fint.
Trude :)

Bluggi buggi blogg sa...

Du kledde kjolen godt. Flott farge.
Kan tenke meg den er deilig å gå med.
Ha det fint.
Trude :)