lørdag, januar 16, 2010

Min teboks.


Hei, her er mine tebokser - ihvertfall de som egner seg å vise frem.  To like Green Gate og en fra et besøk i Windsor Catle for flere år siden.  Den må jeg liksom ha i hylla.

Jeg prøvde meg på noen store bilder i forrige innlegg, men synes kanskje de ble litt voldsomme?
Er litt usikker der så en får prøve seg litt frem.  Header har jeg heller ikke fått bestemt meg for hva som passet best med store bilder. 

Kos dere i dag - ute eller inne.
Hilsen Britt Eva.

14 kommentarer:

aase sa...

Wow for en flot visninig av enn teboks da, noe annet enn hos meg ja!! Lækkert!!

Når dte gjelder stor bilder, så hadde jeg det på bloggen min i ca 2timer...jeg likte det ikke.

Liker best at andre har små bilder også ,men heller slik at man kan gjøre de litt klikkbare og muligheten for å forstørre om en vil. Tror mange bloggere har funnet ut det samme!!

Maliva`s verden sa...

Hei..gøy at du også tok utfordringen jeg la ut..Litt av noen flotte tebokser du har der da....Takk for titten og fortsatt god helg til deg fra Maliva

Bluggi buggi blogg sa...

Fine bokser du har og fine bilder.
Synes ikke forige innlegg ble voldsomt med store bilder. Jeg liker at bildene er litt store, men vi er alle forskjellig :)
Ha en fin helg.
Trude :)

AnnaJohanna sa...

Rå stilige de boksene var*ønsker meg*
Ha en flott helg videre!

Hilsen Johanna

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Vakre te bokser du har....
Jeg liker heller ikke de store bildene ..det blir for voldsomt...jeg synes liksom ikke det passer til siden....
kos deg
klemKlem

Hjerterom sa...

Hei :)

Fine tebokser :)
Liker best når bildene ikke er for store..
For det er jo bare å klikke dem store hvis en vil...

Nei,nå må jeg stikke å låse opp i bua :)
Pakken blir sendt i morgen :)

Ha en fin fin søndag.

Klem Siw

Vigdis sa...

Flotte te-bokser da, og hvor flott vasen fra Casa ble med hortensian i da:-) Noen liker store bilder noen små. Personlig føler jeg det mere oversiktlig med små, men smak og behag:-)

Ha en kjekk søndagskveld

Miss Mette sa...

Hei, første gange jeg er inne hos deg :) Flott blogg og nydelige bilder. Flotte tebokser du har der da... Likte veldig godt de store bildene jeg. Ha en fin kveld videre. Klem fra Mette

Lillepilt sa...

Hei, synes bloggen din er fin med små bilder. For min del tok det tid å laste de store bildene. Herlige tebokser :-)

klem Elin

Anette Willemine sa...

Så mange flotte tebokser du har. Morsomt at de er nostalgiske.

Ønsker deg en flott start på uken, Britt Eva!

Klem fra
Anette Willemine

Floweline sa...

Hei Britt Eva!
Ja, har vært litt slapp på bloggfronten den siste tiden. Spørs om jeg bør skjerpe meg litt nå når det er nytt år. Så fine tebokser du har satt frem da, koselig. Ellers ser jeg du har mange koselige innlegg lengre nedover i bloggen din.
Ønsker deg ei flott uke. Klem Anita

Julie´s drømmehjørne sa...

Flotte tebokser:)
Klem julie

Fro sa...

Hei! Koselig blogg du har! - Jeg følger!

Du er velkommen til å titte innom hos meg du også, hvis du har lyst.

Klem

salige lavendel sa...

Den lille teboksen var jo helskjønn!! Takk for titten her og ha en fin kveld =)