torsdag, januar 14, 2010

Nytt til stua.

Stua var full i går av kjøpeglade, tedrikkende og marengsspisende damer på Perfect Home Party. Vi storkoste oss. Litt nytt ble det på vertinna, og her er noen av de tingene jeg kjøpte. Jeg valgte - selvfølgelig - de produktene som det var litt leveringstid på, så jeg får de vel i løpet av januar. Tak lampen øverst er skikkelig fin - og stor som jeg skal ha i et av stuevinduene mine. Vi prøvehengte den i går og godkjent av nikkende damer.
Jeg laget en stor marengsbunn med vaniljekrem og bær på - lettvind snadderkake som går unna. Best å ta seg en trimtur i kveld!

Hilsen Britt Eva


2 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei :)

Fine ting du har kjøpt :)
Koselig å samles slik å da...
Da har du noe å glede deg til i januar :)

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

Meta sa...

Vil bare ønske deg og dine en flott helg.:)

Koselig blogg du har. Stikker garantert innom igjen.

Mvh
Meta