tirsdag, januar 05, 2010

Pastell farger.

Hei igjen og riktig Godt Nytt år. Tusen takk for masse besøk og hilsner her på bloggen. Litt stille her i romjulen da vi var en tur på fjellet i kulda. Deilig med en avslappende tur med gode venner. Her satt jeg på søndag og SKULLE ha jula helt frem til helgen - i dag gikk juletreet. Det blir deilig å få i hus litt lyse vårlige farger som her på bildet over som jeg har funnet hos IB Laursen
Disse flotte tulipanene vil jeg gjerne ha i hus.

Enda et bilde fra siden til IB Laursen.


Disse søte knottene fant jeg hos Creme de la Creme's nettbutikk.



Blomsterbutikkene bugner av nydelige blomster i alle farger. Da blir det lettere når julen forsvinner ut av huset de neste dagene. Vi ses snart igjen ; )

11 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Hei hei.
Koselig å besøke bloggen din :)
Jeg synes vi har mye snø, men det ser ut til at dere har mer. Koselig hjem du har.
Jeg legger meg til som følger. Håper du synes det er ok. Du er hjertelig velkommen til følge min om du ønsker.
Trude :)

Elin Anita sa...

Ja...alle bare lengter etter våren nå og viser bilder med pasteller...ja ja vi kan jo drømme mens vi venter på våren:)
kos deg
goklemmer

Christina Mari sa...

Fine bilder du viser. Gleder meg til våren jeg,deilig med lyse lune farger. :-)
Ha en vidre fin kveld.
Klem C.

Anette Willemine sa...

Hei Britt Eva!

Deilig med nye blomster. Synes det er så vakkert ute nå også, så jeg drømmer ikke etter sommeren ennå. Kommer det slaps og tåke derimot.... ja da begynner jeg å lete etter bikinien. :)

Ha en deilig onsdagskveld!
Klem
Anette Willemine

Maliva`s verden sa...

Hei og godt nytt år til deg også...Herlig vårstemning her inne hos deg. Klem fra Maliva

Ninas Interiør sa...

Å, så fine bilder! Gleder meg til vår og sommer når jeg ser sånt!:)

Sov godt! Klem Nina

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Godt nytt år Britt Eva og takk for hyggelige kommentarer. Her har vi 20 kuldegrader og jeg koser meg foran kakkelovnen med en kopp te og pc. Herlige vårlige bilder du viser.
Klem...Ellen

sylvia sa...

hei Brit Eva.
koselig med besøk av deg hos meg.
du spurte meg om den dobble ytterdøren til Åshild,min venninne.
den døra er fra Vatnestrøm ved Evje...
ja den er nydelig..man føler deg som en dronning når en går inn der.
håper det var til hjelp..
klem fra sylvia

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så nydelig med litt vår.Gleder meg virkelig til det. Ønsker deg en fin helg:)

Hjerterom sa...

Halla :)

Så fine inspirasjons bilder,trenger sånne i den kulden her :)

Men i dag skal jeg ikke klage,bare -6,å SOL :))
Men i går måtte vi tine vann..

Så må nok ta på seg spaser skoa i dag,få litt frisk luft..

Ønsker deg og dine en god helg.

Klem Siw

salige lavendel sa...

Deilig med så masse vårstemnings-innlegg i blogglandia =)