lørdag, januar 09, 2010

Til dere Ektorpere.

Ser det er noen som ikke finner trekk til Ektorp som er gått ut hos Ikea - trekket aldså ikke Ektorp
kke fortvil. Kan kjøpes på http://www.bemz.com/. Prisen var kanskje ikke så fin - spørs vel hva man sammenligner med. Lykke til med farge/ mønster valget. Det er enormt stort utvalg.

Ellers har jeg endelig fått julen ut eller rettere sagt opp et par etasjer, og kjøpt inn litt blomster og fått nygamle ting plassert rundt. Nå er det for mørkt for bilder - kommer kanskje noen i morgen. Ha en fin lørdagskveld.

5 kommentarer:

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Ja, Bemz er genialt. Men jeg hadde nok ikke satsa på turkis, for gud bedre det var en KNALL farge *lol*

Håper du får en fortsatt fin kveld :)

Anna sa...

Hmm? Har Ektorp gått ut av produksjon? Eller mener du Ekeskog? Håper det, ellers er det vel flere ektorpere som blir skuffet :) Jeg har bestilt masse stoffprøver fra Bemz tidligere, knall at de finnes!

Ha en fin helg videre :)

Britt Eva sa...

Nei det er enkelte trekk som er utgått av produksjon. Ektorp selger vel for godt til å utgå tror jeg.

AnnaJohanna sa...

Det var da godt at det kun er enkelte trekk... for en kjekk blogg du har, her vil vi mer enn gjerne komme innom igjen ;-)Ha en strålendde søndag.

Bluggi buggi blogg sa...

Ja det er flott at det går an å finne trekk andre steder. Jeg har en Gøteborg. Bemz har trekk til den også og sikkert andre Ikea sofaer. Prisen blir den samme som den var på Ikea. For 3500,- får jeg nytt trekk, men jeg synes det er mye penger så det er blitt lagt på vent.
Ha en fin søndag.
Trude :)