onsdag, januar 20, 2010

Utfordring - såpekopp.


Maliva utfordret til å vise såperemediene vi har på badet og her kommer mitt bidrag.
Jeg har her en rosa roseduftende såpestykke på en
søt såpeskål og en lavendelsåpe fra Durance i dispenseren.
Den kan anbefales - dufter nyyyydelig.  Kjekt å vite Maliva
at det kan kjøpes refil - for såpen er jo ikke av de rimeligste.
Sinkpotten som planten er i kjøpte jeg hos Siw, Hjerterom og
resten er kjøpt hos Christina med Låvebutikken.

Denne fant jeg hos Creme de la Creme - synes den var søt.

Og se har da - her tar jeg gjerne et bad - med lavendel duft takk.
Nå er det allerede praktisk talt helg og imorgen blir det kinobesøk
med et par gode venninner.  Luftslottet som sprengtes - gleder meg. 
Takk til alle som er på besøk og takk til dere som legger igjen en hyggelig hilsen - kos.

En riktig fin nesten helg til dere fra meg
Britt Eva

6 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Så fine bilder. Kjente nesten såpeduften igjennom pc`en ;)
Kos deg på kino.
Ha en fin uke.
Trude :)

Anitas hus sa...

Her var det mange deilge såper og fine såpekopper.
Vi holder på å bygge nytt bad og jeg gleder meg så til å begynne med stæsjingen^^,)
Fin blogg og nydelig hjem du har!
Ha en fin kveld!
Klem, Anita:O)

Maliva`s verden sa...

Hei Britt Eva...så gøy at du tok min utfordring nr.2;o)
Lekre bilder....også fikk jeg et tips av deg her jeg også. Jeg har de samme eggeglassene der, og nå skal jeg også legge telys oppi de..Vet du om de er gamle eller nye? mine kjøpte jeg i en bruktbutikk en gang. God helg til deg fra Maliva

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Så koselige bilder, det er bare så hærlig det badekaret. Har bestilt det inn til butikken og gleder meg til det kommer.Ha en fin helg:)

Anitashems sa...

Fine bilder med mange deilige såper! Ønsker deg en fin søndag
Anita:-)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Heisan!
Så fin såpekopp! Det finnes jo så mye lekkert på markedet, heligvis at utvalget har tatt seg opp de siste årene. Gir en prikk over i-en med nydelige saker på badet.

Klem