søndag, februar 07, 2010

Lyskuppel og Diddismykke.

Hei.  Hatt en fin helg?  Her har det vært en super dag med sol hele dagen.
Her har jeg hengt opp en lykt jeg kjøpte på Perfect Home.

Den er ganske stor med plass til et passende stort kubbelys.
Den har fint mønster i glasset.

Vært i Hamar på jobb og der fant jeg en butikk med Diddi smykker.
Der kjøpte jeg en lenke og to anheng.  Et lite...

.. og et litt større.
Inni er et lite hjerte som det står I love you på. Et smykke jeg kommer til å få brukt mye.

Det har vært deilig med helg og fått gjort litt småtteri i huset. Målet i vår er å få ryddet i alle skuffer og skap og jeg har begynt på kjøkkenskapene i dag.

Da får dere ha ei fin uke,
klem fra


2 kommentarer:

Bluggi buggi blogg sa...

Kjempe fine ting du har kjøpt deg. Jeg elsker lysholdere i alle typer og denne var skikkelig fin. Smykkene var kjempe fine til hverdag og fest.
Trude :)

Hjerterom sa...

Hei :)

Så fin lampe :)
Nydelige smykker da!

Så flink å rydde i skuffer og skap du da :)
Flink til å sluntre unna jeg,venter på energi :)

Ha en finfin uke.

Klem Siw