onsdag, februar 03, 2010

Vi snør bort.

Her snør vi bort, men nå er det ihvertfall ikke sååå kaldt.  Her har jeg et nytt hekleprosjekt - pulsvarmere.

Heklet i babyull.
Denne hadde jeg tenkt å ha på trappen, men den ble for stor.
Den har nok vært mye i bruk den gangen det gikk ann å ake i gatene
med mindre biler og ustrødde bakker.  Vi har faktisk en fin bakke som
kommunen prepper, men denne er tung og kan vel skade noen om vi er uheldige.  Den får stå her utenfor inngangen så lenge.


Ikke lett å pynte trappa med så mye snø. Her er sleden som min far hadde som liten.

Ja - her er det kommet mye snø og i morges var det kommet over halvmeter'n.
Da vi kom hjem fra jobb var det bare å måke igjen.  Godt skiføre er det ihvertfall.
Ønsker dere en riktig god helg - ut og nyte været.

5 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Hei!!
Takk for koselige kommentarer!!
Mange fine bilder her men jeg forstår at dere begynner å bli lei av snø!! Gjøre det beste utav det! Nyt skiføret!!
Ha en fin uke videre!!

Ninas Interiør sa...

Det snør masse her hos oss, også, men ikke i nærheten av det bildene dine viser!

Jaja, dere får bare ta på skia og nyte det! (Ikke noe annet å gjøre..:))

Så fine pulsvarmere du lager!

Klem Nina

ANETTESHUS.COM sa...

Oj, oj, her var det mye snø, ja!! Forstår godt at det ikke er så lett å pynte på trappen da;) "Snøinnlegg" hos meg i dag også ...

Ha en fin dag!

Klem
Anette:)

Hjerterom sa...

Hei :)

Oi,så masse snø dere har .
Har vi å ,men ikke så mye nei :)
Venter på våren nå jeg!
Så fine pulsvarmere da,flink du er !

Fine bilder du viser :)

God helg til deg og dine.
Klem Siw

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

heisann... så koslig med så søtt hekleprosjekt når kong vinter herjer ute..!
det er nydelig ute, men selv tenker eg på plantene som skal snart få spire her, som sneklokker ol... håper snart nedtiningen starter..
ha en skjønn søndag, her skinner sola!

magny