lørdag, mars 06, 2010

God helg.

Deilig med helg og fint vær ute. I dag har jeg fått malt et strøk til på bordplaten på spisebordet vårt og nå har jeg bare et strøk igjen.  Tror du ikke jeg gikk tom for maling da.  Søren og, men flere som pusser opp hejmme så jeg skal på bygda og låne litt til så jeg blir ferdig.  Det skal bli så deilig å få på plass stua si igjen.

Litt nytt på peismuren i stua.  Ramme fra Perfect Home, lykt fra Casa med oppheng fra Konnerud Blomster.
Måtte ha litt lyst på denne mørke muren.  Kunne tenke meg at steinene var litt mer rustike.  Om noen har ide om hvordan få det til så tar jeg imot råd med takk.
I morgen må det bli ja takk begge deler ... male, ordne, sette på plass... og rekke og være en del ute i sola.  Dere får ha en fin kveld fortsatt.


9 kommentarer:

liven sa...

Så fint her hos deg...koselige saker!!
Synd å gå tom for maling på en lørdagsettermiddag......men godt der er noen som kan låne bort da:o)
Lykke til!!

ha en fin kveld

Kristin sa...

Takk for det!!
ha en fin dag du også:-D
K

Maja sa...

Lekker lyslykt på peisen!
Alltid kjedelig å gå tom for maling på en lørdag ettermiddag!
Du ordner deg du ;)
Ligger noe inne hos meg til deg;)
Ha en fin uke:)

Anette Willemine sa...

Takk for hyggelig hilsen på bloggen min. :0)
Akk ja, å gå tom for maling midt i arbeidet er kjedelig. Håper du skrev ned produksjonsnummeret på spannet slik at du får laget ny maling i samme serie. Det blir det samme som med garnnøster hvor det blir forskjellig nyanse dersom ikke er samme innfarvning.

Lykke til med videre malejobb!

Klem fra
Anette Willemine

Ninas Interiør sa...

Så fint det ble på peismuren din! Kjempefin lykt!

Gleder meg til å se når du er ferdig med malinga!:)

Klem Nina

Anitashems sa...

Koselige bilder du viser.
Kjempefin lykt.
Ha en fin mandagskveld
Anita:-)

Home and Cottage - Astrid sa...

Så hyggelig at du vil komme på vår føråpning av CC vest-butikken, for bloggere! Gleder meg til å hilse på deg, sees på torsdag!

Hjerterom sa...

Hei :)
Du har akkurat de samme muren som vi har...
Flott lykt og lampe...

Blir sikkert godt å få på plass bordet igjen ja...

Ha en fortsatt fin tirsdag.

Klem Siw

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

så fint her.. og søøøt blomst...og flott lykt..
alltid spennende å pusse opp, lykke til med resten..
klem,magny