fredag, mars 12, 2010

Home & Cottage.

Torsdag var det førpremiere på Home & Cottages nye bytikk på CC Vest for bloggere.  Dit måtte jeg jo selv om det var midt i skisprinten i Drammen.
Her ble vi høytidlig tatt i mot av mange hyggelige mennesker som hadde dekt opp med munngodt og godt drikke...
.. og en butikk full av masse fine varer.

Alle fikk en pose med div godsaker oppi.
Litt småting ble med hjem fra første turen ... må nok en tur igjen og da MED egen lommebok.  Den ble på mirakuløst vis igjen hjemme i en annen veske.  Ja det er mulig....  men kamera fikk jeg med he-he.
Ha en riktig fin helg alle og lykke til med handelen H& C og takk for førtitten.  Håper vi blir invitert igjen.

5 kommentarer:

liven sa...

Home & Cottage er rene drømmebutikken.....de har bare så mye fint!!
Kanskje like greit at lommeboken lå igjen hjemme??
Den ligger et stykke fra meg så ikke så ofte jeg er innom !!

Ha en fin lørdag :o)

Anette Willemine sa...

Ser veldig bra ut der! Kunne dessverre ikke komme, for jeg var på teater den kvelden. Tar en tur snart, tenker jeg.

Ønsker deg en deilig lørdag, Britt Eva!
Klem fra
Anette Willemine

Hjerterom sa...

Hei :)
Ja,der skulle jeg ha vært!!
Så kjempefint ut :)
Du fikk kjøpt deg litt da ser jeg ;)
Artig med goodiebag.

Ha en kos søndag.

Klem Siw

Anitashems sa...

Flotte bilder med mange fristelser du viser!
Ha en fin uke
Anita:-)

Home and Cottage - Astrid sa...

Så hyggelig at du likte deg hos oss og at du likte goodiebag'en! Håper også på en anledning til å invitere til noe slikt igjen, for det var utrolig gøy å hilse på alle sammen!