onsdag, mars 31, 2010

Hvor er påskesola? På Hiva Oa.

Her er det grått og øs pøs regn.  Her ser du huset vårt fra nedsiden.

... og SÅ mye snø har vi igjen + det vi fikk i dag i form av blaut slaps.

Har noen venner på jordomdseiling og de er kommet til Hiva Oa, Marquesas Iselands.  Der er det soooool og varmt. Etter nesten 19 dager i åpen sjø er det sikkert godt å komme på land.  Kan nok hende de savner litt snø og ski nå i disse påsketider.
Vi følger dem via deres hjemmeside - for en opplevelse.

Her er de i farta - tenk å være på farten rundt jordkloden i 2 år. 


Nei - tilbake til det grå østlandet og jeg avlutter med påskehøna jeg fikk av mamma'n min.  Heldig jeg ; )
Da får vi rope på sola i nordnorge og håpe at hun besøker oss her nede i øst også.
Ha en fin kveld.



4 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig hus Britt Eva;)))
God påske!

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Har dere snø ennå, dere da? Hos oss har alt smelta vekk, og jeg kan ikke si at jeg er så veldig lei for det!..

Så koselig påskepynta det er hos deg!

Ønsker deg en riktig god påske!:)

Klem Nina

ChatrinesLiving sa...

Skit med det været hos dere. Men det kommer sol snart:)

Nå skal jeg titte inn hos de heldige på jordomseiling.

Ha en superfin påske!
Klem fra Chatrine:)

Hjerterom sa...

Hei :)

Så mye snø dere har igjen da ...
Tror du må komme på Averøya ja,her er det skikkelig vår :))

For en søt påskehøne da :)

Fortsatt god påske til deg og dine.

Klem Siw