tirsdag, mars 09, 2010

Nymalt.

Endelig er 4 strøk med maling ferdig.  Som du sikkert ser så skinner sola inn her i ettermiddag og bordplaten ble ganske bra til å være et bord som vi har hatt en del år.  Pusset det ned, grunnet, malt, pusset og malt 2 strøk til. Søndag var jeg på malingsjakt for tror du ikke jeg gikk for lite maling.  Da er det kjekt med venninner som har en slant å låne bort.  Tusen takk..  : )

For tiden uten duk - må jo nyte resultatet.

Prøvd meg litt med speilrefleksen hvor bakgrunnen blir dus.
De lyseblåe duftlysene er fra Partylite - har en venninne som driver med det.  En kan velge mellom en masse farger og dufter.  Denne er seaside mist... duft av sjø og sommer....

Bokhyllen i gangen har vært ferdig en stund.  Lavendelhjertet fra i høst har overlevd vinteren.
Det har blitt litt lyseblått her nå for øyeblikken med noen innslag av rosa..  he-he.

Små søte slitte barnesko.

Brukt Jotun Lady 40 glansing.  Skal du ha blankere må du pusse....... masse.
Har 80 glansing på listverk og det er veldig fint, men listene var da nye og feilfrie.  Disse møblene har overlevd gåstoler o.l. som nå forlengst er ute av huset.

Snart er det skisprint i Drammen og i tillegg skal jeg ha med meg  Home & Cottages førpremiere for bloggere i deres nye butikk på CC Vest.  Gleder meg.
Da må dere ha en fin dag og tusen takk for mange hils'ner og besøkende.


10 kommentarer:

lovecountrychabbychicstyle sa...

så nydelige bilder av hjemmet ditt du viser her:)) bordet ble knallbra!!

ha en flott dag:)

Klem fra Lillan

liven sa...

Det ble kjempefint!!
Masse koselige saker er det også hos deg :o)
Kos deg du nå....og len deg tilbake og nyyyyt bordet :o)

Cathrine Strøm sa...

så flott det ble da :) flink er du.. skikkelig lyst og flott..

Anette Willemine sa...

Det ble kjempeflott! Som å få et helt nytt bord!

Ønsker deg en deilig ettermiddag!

Klem fra
Anette Willemine

Christinas låvebutikk sa...

Veldig fint ble det!
Hvitt er vakkert!
Ha en fin kveld;))

Ninas Interiør sa...

Så fint det ble, både bordet og sjenken! Koselig med hvitt!

Ligger en award til deg på siden min. Ta den hvis du vil ha den!:)

Klem Nina

Kreoline sa...

Hei, så nydelig det ble, lyst og fint. Skjønne barnesko til pynt, heldigvis har jeg tatt vare på mine barns første sko. Ha en fortsatt fin dag, klem fra Mona.

Thea sa...

Bordet ble kjempebra!!! Liker måten du omtaler malingen på: en slant å låne bort:) Er jo sånn med noen av oss, vi bare MÅ male:)Søte sko:) Vår er ikke begynt å krabbe engang.. Ha fortsatt flott dag:)

Hjerterom sa...

Hei :)
Så fint det ble!!
Blir som et nytt :)
Kjempekoselig med deg Britt Eva :)

God helg til deg og dine :)

Ps i går var snøen borte,i dag er det helt hvitt igjen :(

Klem Siw

Tomines hjem sa...

Hei frue... det var så masse flott i går, og jeg skal fort tilbake.. jeg hadde glemt brillene mine, så jeg kjente ikke igjen noen, og både jeg og svigerinnen min var syke.. dumt jeg ikke så deg..hadde vært moro å hilse på... en deilig helg til deg og dine!!