onsdag, mars 24, 2010

Påske

Å jeg gleder meg til påske og noen dager fri.
Har enda ikke fått tatt frem påskepynten.  Det går litt tregt her om dagen.  Har ikke så mye energi om kvelden som jeg skulle ønske.

Snøen smelter rundt husveggene, men det går tregt.  Får bruke disse her inne så lenge.  Sjarmerende Gjenbruks Hanna har laget noen kule tressko som jeg virkelig kunne tenkt meg....  ta en titt inn til henne her


I dag har vi startet opptreningen til Jentebølgen som skal være i Drammen 26. mai. 10 spreke jenter fra jobben stiller til start - noen går og andre jogger, kanskje - om vi får opp tempoet litt her.


Men i mellomtiden er det påske og da skal en kose seg.
Må ut og handle inn litt før butikkene er tomme.  Er like overrasket hver gang det er noen ekstra fridager og folk handler som det skulle vært matmangel he-he. 
Har vært lite nye bilder her om dagen. Lover å skjerpe meg litt i påsken. Trenger noen fridager nå.
Ha en fin torsdag.



2 kommentarer:

Mona. sa...

Hei på deg ! ja,du så vel noe kjent inne hos meg,jeg er så glad i dette motivet,så jeg lagde meg enda noen fler i år :) Nå ser jeg jo jammen noe kjent her inne hos deg,også.......koselig ! Ønsker deg en super påske,måtte solen skinne og fregnene titte frem.... :)

Jannicke sa...

Hei ;o) Takk for koselig hilsen :o)
ja, nå skal det bli godt med påske og fri!!
Enig i at det er morsom å se hvor mye folk handler inn før en høytid ;o) - i år slipper jeg å tenke på det siden vi drar vekk. Deilig!

God påske til deg!

Klem J.