onsdag, mars 17, 2010

Vår.

Nå våres det rundt om - selv her hos oss hvor snøen ligger godt enda. 

Gleder meg til å få litt vårsol i ansiktet på denne plassen.  Må få ryddet den til påskesola kommer.

Her er det fortsatt mengder med snø - så disse møblene må nok vente litt med å komme frem.

Påskepynten fra i fjord og fyrstikkesken jeg bl.a. vant hos Bestefars verksted. Må vel opp på loftet og finne frem litt påskepynt nå vel.
I kveld er det jentekveld - og snart helg...  herlig.  Ha en fin uke.


4 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Ja...der så det hyggelig ut og sitte og kose seg:)
eddaKlemmer

Drømmer om drømmehuset sa...

Så herlig å se slike bilder uten masse snø. Gleder meg til våren jeg.
Ha en vidre fin dag & en koselig jentekveld.
Klem fra Christina.

Hjerterom sa...

Hei :)
Tror alle gleder seg til å få sitte på verandaen nå :)
Her regner det litt i dag :)))

Flott påskepynt du har :)
Fine bilder Britt Eva,de varmer :)

Ha en fortsatt fin dag.

Klem Siw

Cosmos sa...

Deilig uteplass du har.
Jeg har alt fått ryddet min, og har sittet i sola ei stund i dag.. Utrolig deilig