torsdag, april 22, 2010

Deilig ettermiddag.




Deilig ettermiddag med sol inn vinduene og litt avslapning etter en trimtur i skogen.
Har knipset litt rund  i huset nå i kveld.

Her har jeg prøvd meg på en vri med to hjerter som jeg har sett hos en av dere der ute.

Denne ander jeg ikke hva heter, men den er lett å få til og er dekorativ.
Har tatt en avlegger og puttet rett i jordet og det ser ut til å gå bra.

Denne blomstrer for tredje gang etter at vi fikk den i høst.
Jeg har ikke gjort noe spesielt med den og hver gang jeg tenkte at nå har det gjort sitt,
er det kommet nye skudd.

Elsker stemor - og spesielt de blå.  Har plantet noen ut i potter, men må ha mer jord og flere blomster.
De tåler dessuten litt frost for det har det vært noen netter her nå.
Det var alt fra meg i dag.
Ha en fin helg.  Det er deg det kommer an på ; )



4 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Hei Britt Eva! Det er bare bra med meg! Noen dager er mer hektiske enn andre, og da er det ikke alltid tid til blogging. Blir moro å vise dere bilder fra butikken etterhvert!

Så fine bilder du viser! Kjempefint hjerte!

Ha en fortsatt fin kveld! Klem Nina

Har en drøm... sa...

Så koslige bilder!
Flott den hengeplanten din, tror det er en slik som heter mor med hundre barn eller no i den duren:o))

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem Line

Tove `blogg verden sa...

Fine bilder du viser : )
Ha en fin kveld!
Klem Tove

Beate i Husets Hjerte sa...

Hei.. så koselig blogg..jeg trodde kanskje den blomsten het pletter i luften, den ligner hvertfall..Søte bilder. Ha en fortsatt fin kveld!