lørdag, april 03, 2010

God morgen.

Hei på dere.  Koser dere i påsken?  Vi har kost oss veldig selv om vi har sett lite til sola.
I dag skal vi ut og småhandle litt vi mangler, og så stå på ski.  DA hadde vi satt pris på om SOLA kom som de har lovet på yr.no 
Jeg fant en blogg i dag som heter Franciskas Vakre Verden.  Hun er interiørfotograf for bl.a. Vakre Hjem.  Bildene jeg har i dag er fra hennes blogg.  Ta deg en titt innom for hun har så mye inspirasjon og flotte bilder.
Jeg sitter nå på kjøkkenet med en kopp te og gjør siste finish på kjøkkenvinduet mitt.  Jeg har sydd nye gardiner og må bytte litt på pynten som henger her og der.  Bilder kommer.


Ha en riktig fin påskeaften og dere i nord - kos dere i sola.



4 kommentarer:

liven sa...

Nydelige bilder du viser!!
Ønsker deg en fortsatt fin påske....og her skinner solen idag :o)

yesheimen sa...

Herlige bilder du viser, vi trenger litt ny inspirasjon nå mot våren/sommeren.
God tur på ski, må kose dere masse. Ha en fin påskeaften.

Klem Ann<3

Franciska sa...

Hei Britt Eva

Takk for at du sa i fra at du lånte bilder fra meg.

Det er bare hyggelig!

Ha en fortsatt flott påske!

Klem F. :-)

ANETTESHUS.COM sa...

Takk for hyggelig hilsen:)

Håper solen titter fram i morgen da?! *smiler* Ha en fortsatt fin påske!!

Klem klem
Anette:)