søndag, april 04, 2010

Kjøkkengardiner

Det er onsdag i påskeuken og jeg har lyst på nye gardiner.  Kid var nærmest,
men jeg fant egentlig ikke noe der som jeg hadde lyst på.

Men de viste råd og jeg kjøp to duker for å sy gardiner av.

ENDELIG er sola kommet til oss og da ble det for lyst til å få tatt skikkelige bilder... 
Magebeltene heklet jeg på 90 tallet.

Jeg ble ihvertfall fornøyd.

Noen nye hjerter har fått plass i vinduet.  Nå er det ut og stå på ski - og grille i bakken.
Ha en riktig fin 1.påskedag alle.


9 kommentarer:

Har en drøm... sa...

De ble kjempefine, så kjekt og bruke duker:o)

Ha en strålende dag i bakken!

Klem Line

yesheimen sa...

Så flink du er. Lekkert!
Klem Ann<3

Christinas låvebutikk sa...

Kjempefine;)

Sanna sa...

Å sånn en kjempe smart ide ! Tusen takk for tipset. Er som du sier ikke alltid like lett å finne gardiner man liker, så hvorfor ikke sy et par selv av ferdige duker.... Den ideen skal jeg spare - tusen takk !! Fortsatt god påske !

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

dette ble jo fiiint..
klem,magny

Vår sa...

Hei!
Så nydelige gardiner - dette var et godt tips!!

Er innom for første gang - en herlig blogg dette - her skal innom flere ganger!!

Helen

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Huff så ekkelt med brann!
Jeg vet ikke akkurat hvor det var men...
Bra de kom seg vel berga ut!!
Ha en nydelig dag Britt Eva!

Lillepilt sa...

Hei, og vel overstått påske! Supre gardiner du har fått deg. Det beste med at de ikke kostet all verden er jo at de kan byttes ut når du er lei!

Ha en fin uke!

Klem Elin

Hjerterom sa...

Hei :)
Sa gardinån der va kjæmpefin!!!
Så lurt da,heldi som e flink te å sy da :)Vart skikkele kosli!!:)))

Ha en fortsætt flott dag .
Klæm Siw