mandag, april 12, 2010

Myrullpiken II




Hei igjen.  Her kommer noen flere bilder fra Myrullpiken.  Mange har spurt hvor de holder til og
adressen er Abelhaugveien 2. Her er inngangen til andre del av butikken. (Bildene utenfor er fra påsken derfor så mye snø).


Her inne er det mye fra GG i den beige serien., hjemmestrikk, søte pikekjoler, zink og mye mye mer.




I helgene får du kjøpt ferske hjemmebakte rundstykker og egg fra frittgående høner.


Her er noen flere bilder fra rødhuset

Oppvaskmiddel, håndkrem og toalettmappe fra GG.




Små brikker, håndkrem, servietter, bokser og duftlys fra GG.



Da må dere ta en tur innom om dere er på traktene. 
Åpent lørdager og søndager fra 11 - 15.
Nå skal jeg ta en himmelblå te før jeg køyer.


12 kommentarer:

Ann Elin sa...

Så mye fint du viser:)) Er det fra en butikk med nettbutikk kanskje? :)

Legger meg til som følger for denne bloggen her vil jeg ikke gå glipp av :))


Hilsen Fru Rosa:)

Ann Elin sa...

Har lest litt igjennom bloggen din og så kom jeg dit hvor du testet det å legge inn store bilder....hvordan setter du inn store bilder i innleggene?

Hilsen en bare 3mnd gammel Fru Rosa- blogger som prøver så godt hun kan;)

liven sa...

Heisann!!
for et koselig sted dette var da!!
nydelige saker!!
Konnerud ja?? Må visst google så jeg finner ut hvor det er!

Ha en fin tirsdag :o)

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Oi, der så det koselig ut.Skjønner godt du er innom der.
Klem fra Bente:))

Fra huset i svingen sa...

Jeg må definitivt ta meg en tur skjønner jeg :-D
Helt utrolig at jeg ikke har hørt om butikken når jeg bor kun et par steinkast unna?!
Får prøve å ta meg en tur til helgen!
vet du foressten om de tar kort?

Klem

Guttemamma sa...

Ser ut som et lite eventyr!! Elsker sånne steder...
klem

Cosmos sa...

Så ut til å være en herlig butikk og ferske rundtykker på lørdagen hørtes jo himla godt ut

takk for tips om terrassen.. tror det blir olje her

Tove `blogg verden sa...

jeg la meg til som følger ! Nydelige ting du viser frem : )
God helg
Klem Tove

Hjerterom sa...

Hei :)
For en kjempekoselig butikk!

Tittet innom for å ønske deg og dine en god helg :)

Klem Siw

Anette Willemine sa...

Herlig butikk!

Ønsker deg en deilig helg, Britt Eva!

Klem,
Anette Willemine

Villmarkstausa sa...

Hei
Her var det mye fint. Skal merke meg stedet;-)
Ha ei fin ny uke!

Thelma Louise sa...

Her var det mye kos.:-)