søndag, april 11, 2010

Myrullpiken - Konneruds lille landhandleri.

Velkommen inn til Myrullpiken.  Bak denne søte døren er det mange fine fristelser for mor (og datter).

Zink bøtte med vårløker.  En lik må være med meg hjem neste gang.  Så de ikke til salgs før ved mitt andre besøk i dag og da var ikke lommeboken min med ; )



Koselig ute

og inne.
En slik nydelig blålilla toalettmappe ble med meg hjem..  og da vi kom hjem var det flere som ville ha lik så derfor måtte vi innom en tur til.



Lavendel badesalt og GG kopper.

Synes den rosa vekkerklokken var så søt. Alt her fra GG.


Dette tror jeg er Blommingville, men er ikke sikker.  Tenkte på det nå at jeg skulle skrevet ned litt navn når jeg var der.

Masse fine lys og lykter.

Og søte tunikaer.  Den hitterste er fra Blommingville og var utrolig søt og vårlig. Prisen var heller ikke ille. 

Flere lyslykter og Green Gate.




Kommer med flere bilder til uken. 
I dag har vi nytt det fine været og grillet ute både i går og i dag. 
Håper vi får mange slike dager i løpet av våren.  Selv om det er mye snø igjen her så smelter den fort i denne varmen. 
Ha en riktig fin søndag alle. 
I kveld er det Himmel blå <3


6 kommentarer:

aase sa...

Så koselig liten butikk da, er det i Skalstadkrysset eller???

Må jo innom der en tur neste gang jeg er hos søs!! Gammel Konnerudboer liker å støtte opp om det som er der gitt. Sykler kjøper jeg alltid på Tisport, må liksom bare handle der jeg alltid har pleid.

Fra huset i svingen sa...

Oi, her er det noe jeg har gått glipp av skjønner jeg!
En slik fantastisk butikk også rett i nærheten av meg også!
Vet du åpningstider, dager?

Ligger den ved Andorsrud eller er jeg helt på jordet?

Fra huset i svingen sa...

Tusen takk for kjapt svar ;-)
Da vet jeg hvor jeg skal ta søndagsturen min neste gang ihvertfall!!!

Livs Lyst sa...

Så utrolig koselig!! Jeg lengter etter slike steder kjenner jeg. Røde hus. Grønne plener. Skog og natur i nærheten. Og maaaange fristelser på innsiden! HHIHIH

Ha en fiiin dag!
Hilsen Liv

Fra huset i svingen sa...

Likte bloggen din så godt at det ligger en award til deg inne hos meg ;-)

Maliva`s verden sa...

Wow...så mye fint det var her. Falt både for termosen og den rosa klokken jeg;o)