søndag, mai 02, 2010

En søt gave.

I dag kom det to jenter på besøk innom med en gave til meg.
Gjett om jeg ble overrasket.
Jeg har vært og tatt noen bilder hos Myrullpiken som er en liten butikk i nærheten her
for å legge de på bloggen min.  Jeg regnet jo ikke med at det skulle bli gave ut av det.  Jeg synes jo bare det er gøy.  De har egen side på Facebook også. Bildene mine ligger der og.

Pakken var pent pakket inn med papir med tekst og herlig blondebånd.

Denne søte GG muggen fikk jeg - så søt.  Tusen hjertelig takk jenter.
For de som bor i nærheten, har de fått inn nytt fra GG og snart kommer det inn litt kjoler derfra også.

I dag har vi fått gjort masse ute og litt inne.
Ønsker alle en fin uke.

3 kommentarer:

Fra huset i svingen sa...

Flott gave :-D
Har enda tilogode å få tatt turen innom Myrullpiken, men dit skal jeg!!!

Klem Karianne

Villmarkstausa sa...

Det var fine ting. Heldige du;-)
Ha ei fin ny uke!

Hjerterom sa...

Hei :)
Så koselig da:)
Flott gave :)

Natti

Klem Siw