tirsdag, mai 25, 2010

Hvaler i sommersol.


Hei.  Hatt en fin pinse?  Det var utrolig fint vær så mine planer om å ta turen innom en del interiørbutikker ble skrinlagt, men en tur innom Skjærhalden ble det.
Så enkelt kan en ny butikk vise veien.

Her var sportstøy i en rustikk butikklokale.  Det var så mange mennesker her denne dagen at jeg ikke fikk tatt så mange bilder som jeg ønsket.

Idyllisk atmosfære hvor alle butikkene var åpne hele pinsen.

Her stod jeg og vurderte frem og tilbake, men det ble ikke noe som ble med hjem.

Bort denne veien her langs havna..

..finner en denne interiørbutikken.  Her er mye fint, men det må ha vært mange besøkende her for hyllene begynte å bli tomme.

Det eneste jeg handlet var denne lin brikken.

Denne kanten frysner seg opp etter vask så det blir jo spennende.
Med et så nydelig vær ble det mest soling og faktisk et bad med 12 grader i vannet.  Riktignok etter et times trimtur så kroppen var svett og varm, ellers hadde jeg nok ikke orket med den badetempraturen.  Ha ei fin uke alle.


6 kommentarer:

H elle K sa...

Hei, så koselig tur du har hatt til Hvaler. Håper du neste gang finner veien til Engelsviken.
Ha en fin dag.
Kristin

Hilde Heimdal sa...

ååå så koooselig det så ut der :))()

På Låven sa...

Hei på deg.
Tusen takk at du la ut bilde og link av butikken min. Kommer du en tur må du si hei. Pinsen var travel med masse folk. Vi snakkes
Ha en fin dag.
Hilsen Reidun

Livs Lyst sa...

Hei!
Så koselig det er med butikker i sånne røde små gamle hus! Dette så idyllisk ut ja ;O)

Liv

Mona. sa...

Hei på deg !! For et sted......tenk å kunne hatt en slik butikk,det er min store drøm,med verksted i tillegg.....drømme,drømme......:) Har også en drøm om å få se Hvaler,ettersom jeg ble hektet da jeg så serien med samme navn,på tv'n. Send meg adr din,så kommer skiltet i retning Drammen :) Ha en fortsatt fin dag Britt Eva :) Klem fra nord ! Og tusen takk for awarden du gav meg,for lenge siden.....litt sløv med å takke,kan man si....

Anette Willemine sa...

Det så ut som en koselig liten butikk. Det er superlenge siden jeg har vært i Skjærhalden, så det vekket mange minner å se bilder derfra.

Nydelig bilder av deg og familien din fra 17. mai!

Ønsker deg en deilig helg!

Klem,
Anette Willemine