søndag, mai 09, 2010

Utearbeid.

Ja her har vi holdt på ute i hagen og gårdsplassen hele helgen.  Vi startet med å grave en grøft mellom veien og gårdsplassen vår. Det er litt for åpent og vi tror det blir fint med en tujahekk.  Vi har valgt Smaragd for den breier seg ikke utover men blir lang og tett.  Som du ser så har vi igjen å fjerne massene på høyre side. 
I tillegg må vi drenere rundt huset fordi vann trenger inn i kjelleren når det er mye fuktighet ute.  Fra før av har vi gravd og trenert på fremsiden, men på baksiden er det dypere og da er det lettvindt å leie en minigraver.  Gutter og maskiner ...  det er noe der - da går ting fort.
Da skal vi ut igjen og sola skinner fortsatt.  Ha en fin søndag.  Kan hende det kommer flere bilder.




3 kommentarer:

Hjerterom sa...

Hei :)
Her var det mye ute aktivitet ja :)
Blir kjempefint!
Har ikke begynt ute enda vi....
Kan ikke kjøpe meg en eneste plante før jeg har rydda litt ute !!!!!
Men har veeeldig lyst ;)

Klem Siw

lillepilt sa...

Det blir herlig når dette blir klart. Godt å få unna sånt arbeid nå på våren :-)

Hyacinth Bucket sa...

Hejsa Britt Eva...

Hyggeligt at du har besøgt min blog. har jo kun været igang nogen måneder, men jeg synes det er rigtigt hyggelig og man får så mange gode ideer af at besøge alle jer andre.
Kæmpearbejde dere er igang med, men så kan man se frem til når det er færdigt.
Ja lavendeler er dejligt, dem skal jeg også have en masse af.

God weekend og ha en dejlig 17.maj.

Hej fra Lisbeth i Danmark