lørdag, juni 19, 2010

Stemor.

I dag har jeg vært skikkelig effektiv.  Oppe 7 (ble vekket av minsten) og gjort rent i 1.etc. Herlig duft av rene rom fyller huset.
*
Har plukket inn litt stemor som har fått plass på kjøkkenet. 
Har masse ved inngangen og de dufter så herlig når en kommer hjem.


Her har seg satt noen i et norgesglass med slufser av hamptråd.
I morgen må jeg ut og plukke litt liljekonvall - de blomstrer rikt rundt her nå.


Mitt gamle kjøkkenbord er satt inn med grønnsåpe i dag og har lagt på kjøkkenhåndkleet jeg kjøpte på Myrullpiken.
Kanksje jeg må bake litt foccacia i morgen..

For litt siden la NIB ut ark hvor man kunne lage seg en flaggvimpel.
I dag fikk jeg klippet de til og hengt de opp ved speilen i gangen.
Ikke lett å få flaggene tydelige når en tar bilde mot speilet så det er
så som så med billedkvaliteten.
I dag har det regnet og blåst så en skulle tro det var langt på høst.
Da har jeg fått med meg det meste av kongebryllupet innimellom vask og handling. 
*
Nå skinner sola og det håper jeg den gjør i morgen og.
Kanskje kommer det flere bilder da. 
Ha en fortsatt fin lørdagskveld.


1 kommentar:

Hjerterom sa...

Hei :)
Så flink du er !
Er så godt når en er ferdig med vasking.
Jeg blir bare tregere og tregere til slike ting.
Prøver å konsentrere meg litt om hagen nå..
Fine bilder.


Klem Siw