fredag, juli 02, 2010

Nye interiørbøker

For en stund siden kjøpte jeg denne boken hos Tanum Bokklubber. Den har mange sommerlige ideer og oppskrifter som kan anbefales.

Denne midtsommar tårtan hadde jeg med på jobben i dag - en suksè.  Kaken var veldig god. Det var en oppskift på sommersuppe der og som må prøves ut.

Inred lantligt inne og ute er svensk interiørbok som kom ut i år.  Den bakerste boken er forgjengeren som heter Innred og Dekorera ljyst og lantligt. Koselige bøker med mange ideer. Bøkene har jeg kjøpt her.

Bilde av boken

Da får en se om en klarer å sette noen av ideene i live i løpet av helgen.
Vært på en rask kveldstur på Ikea i kveld for å kjøpe malm kommode som jeg skal ha i gangen vår oppe.  Skulle ha en hylle og, men ble usikker på hva jeg vil ha så en får titte litt rundt.  Ønsker deg en fin lørdag - herlig med helg.

2 kommentarer:

Hespe sa...

Hei, og takk for kjempekoselig visitt hos meg!

Har heldigvis fått fart på blogger igjen, og har kapasitet til å laste bilder igjen - puh..!!!

Herlige bøker du har kjøpt deg - selv har jeg Inred ljust og lantlig og Inred lantlig inne og ute har jeg, og begge er supre bøker :o)

Øsnker deg helige sommerdager videre :o)

Klem fra Hildegunn

Anitas hus sa...

Hei,

Flotte interiørbøker du har kjøpt, har ingen av disse selv, men kunne tenkt meg alle sammen;)

Må på ikea en dag jeg også, alltid noe man trenger derfra også litt spennende å se om det er kommet noen nyheter:)

Ha en fortsatt fin sommer!
Klem, Anita:O)