torsdag, juli 15, 2010

Sommeraktiviteter.



Sommer er god tid og nyte små interiørbutikker rundt om.  En dag var jeg innom en hvor de hadde mye Lene Bj. og R M.  Disse bilden er derfra.

Denne var kjekk - brett til armlene. 

.. likte bilde - hvitt og pil.

Dette kjøpte jeg for å henge opp i en troll gren eller noe.

For meg er sommer også håndarbeid og nå har jeg strikket og tovet tøfler.  De er herlige og gode å ha på føttene nå på sommer'n og.  Ihvertfall på kveldene - dessuten går de i de store crogsa til min far når jeg skal på snora og hente tøy.
Har snart ferdig en i rosa, brun og lyst + en variant i blått.

Med god tid og ikke så bra sommervær har en tid til litt baking og.  Imorgen skal jeg tidlig opp og bake rundstykker. 
Nå er det avslapning og en god film.



1 kommentar:

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei :))

Så ut som det var Riviera Maison produkt..?? :o)) Herlig lite avlastningsbord til sofa/stol...:))

Nydelig bildet med alle dem blomstene!!! ♥

Ha en fin sommer da :)))