onsdag, juli 28, 2010

Uterommet til bryggebygger'n.

Hei igjen.  Stadig på besøk for tiden - nå hos min venninne og slektning, Venke.
Hennes nye utemøbler - som skal på bryggerhuset etterhvert - er tatt i bruk på en nydelig formiddag.  Forrige innlegg var forresten hos hennes tante Inger på Kvernes om noen lurte ; )

Stilen er i maritim bryggestil med røde GG kopper og jordbær som fargeavbrekk.



Jordbærene er på sitt beste nå og jeg har vært og plukket naturens egne blondeblomster.

Håndarbeidet er alltid med når vi to er sammen - og har lånt meg en ny spennende bok, Åsa Larsson Til din vrede går over.
Mer kommer herfra etter hvert.
Ses igjen.


1 kommentar:

liven sa...

Heisann!!
Koselig sommerstemning på bildene dine!!!
Og så fint som potterommet var da....her ville jeg likt meg godt!!
Kommer til å bli flott for dem som skal bo i dette huset på bryggen....her er dem veldig streng med det å få gjøre om til helårsbolig....så heldige dem da!!

Ønsker deg fortsatt fin sommerdager