mandag, august 09, 2010

Seil over sitteplassen.

I dag er siste dagen i ferien min og den har jeg brukt bl.a. her ute.  Gubben har vært og kjøpt seil som han har satt opp  her utenfor kjøkkenet. Her er det svalt når det er varmt og fint å sitte under når det regner litt.
Nå her jeg endelig fått gjort noe med et av prosjektene mine.  Jeg kjøpte hjerter og blomsterkrukke hos Myrullpiken her på forsommeren som jeg skulle henge på en grein på veggen.  I tillegg brukte jeg to lykter som jeg har fått for flere år siden.




Skulle vært noe mer i denne potten, men foreløpig har jeg latt disse stemorsblomstene som har frødd seg i grusen få en tjangs.

*****


Har hatt en kraftig opprydding i bedet her.  Flyttet og kastet så nå må det til med noen nytt.  Har tenkt meg blått, rosa og hvitt - noen høye og noen lave.  Jeg får planlegge litt nå da og sette meg ved pc'n og titte i blader for å finne ideer.
Ha ei fin uke.


3 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Så fin uteplass dere har! Veldig smart med det seilet, da!

Og koselig kvist på veggen! Utrolig mye man kan gjøre, bare man har ideèr nok!:)

Ha en fin uke! Klem Nina

Monica sa...

WOW, så flott dere har det!
Takk for tipset med den veggdekoren.

Monica.

Jennys fire vegger sa...

Så flott uteplass! Og den greinen var kjempekoslig. Her er jo mulighetene uendelige! =)

Det seilet var flott! Kan jeg spørre hvor det er kjøpt?
Vi har et forseil som spjæret under hard seiling i fjor, og jeg har vurdert å få opp "restene" av det. Vet bare ikke helt om jeg vil ha den autentiske looken liksom... =)

Jeg besøker deg gjerne igjen, her var det fint!

Mvh Jenny (en fersking)