onsdag, september 01, 2010

Hvor blir tiden av.




Dagene går som en røyk om dagen og blogging blir
det lite tid til.  Uka har mandager og søndager - svisj.

Bildene her er fra Green Gates nye katalog og to slike puter
har jeg bestilt hos Myrullpiken, den lokale landhandler'n vår.
Gleder meg til de nye varene kommer i butikken.

Har begynt å spare litt på rødt med hvite prikker.
Fint året rundt men..
.. snart er det jo jul he-he.


På lørdag er det Mgp jr og vi er i studio og heier på denne skjønne jenta,
Emilie, som går i min sønns klasse.
**
Men før det skal jeg på jentetur til Sandefjord fredag og håper å rekke litt shopping
før jeg må biler hjemover lørdag.
Hei så lenge.

2 kommentarer:

Jennys fire vegger sa...

Flotte bilder, det første var bare lekkert! =)
Kos deg på tur, og heia Emilie! :-D

Klem Jenny

Kristin sa...

hei og hå!!
Ja, de var så flinke de ongene!!
Tenk for muligheter de får, så unge...!
Ha en fin søndag:-)
K