søndag, september 19, 2010

Male?


Hei på dere i det fine
høstværet.
Våknet opp til det
knall fine været i dag.

Jeg har tatt frem en
gave som blir lite brukt. 
Lurer på om jeg skal
male den hvit....










..eller blir den ødelagt da?














Usikker.  Mannen sier mal..
så jeg får se om jeg drar
frem male kosten 
etter trimturen.











Måtte ta med et bilde av
jentami <3 på vei ut
døren til skolen i forrige uke.

Ha en fin søndag - uansett vær. 
Mye kos man kan finne på inne selv
om været er ruskete.

 Stor klem herfra.
  Britt Eva.

8 kommentarer:

Anita S Home and Wine sa...

Hei hei
trur den hadde blitt kjempelekker i en hvitfarge jeg :) lykke til med valget
hilsen fra anita s

Jennys fire vegger sa...

Jeg sier også MAL! :0) Den kommer til og bli kjempefin! Og bruker du den ikke nå, så er det jo liksom noe "galt" med den. Gleder meg til å se resultatet.

Ha en fin søndag!
Klem Jenny

liven sa...

Hvis den er gammel så tror jeg ikke jeg ville malt den!
Men om du ikke har den fremme fordi du ikke blir fortrolig med den så hadde jeg malt den......
Lykke til uansett hva du gjør :o)
Kjempesøt jente du har!!

ha en fin søndag :o)

My home is my Castle - by Kari sa...

Jeg sier og mal !!
har selv ett trau som ble hvitt og jeg har aldri angret. Hvorfor la ting ligge ubrukt hvis det kan brukes når det får en annen farge ;)

Lykke til med valget.
Klem,Kari

Lottemora sa...

Den ville jeg definitivt ha malt hvit. Ingen vits i at den ligger bortgjemt i et skap heller.

Venke Hoset Ohrvik sa...

Enig,mal den.Blir kjempefin i hvit med diverse julestæsj,og røde julekuler.Klem Venke:)

Ninas Interiør sa...

Hei på deg! Har et nesten likt trau selv, og jeg la oppi en liten hvit duk, ei lykt og en koselig potte med blomst, og vips, så var den fornya!:)

Men.., bruker du den aldri, så hadde kanskje jeg mala den og..

Klem Nina

brudeblogg sa...

Jeg tror alle er blitt gale med den hvitmalingen sin! Det er som med bølgen for 20 år siden da alt skulle sandblåses. Nå ser vi med skrekk og gru på alt som ble ødelagt da.
Dette er et vakkert, unikt trau. Maler du det hvitt, vil det se ut som et billig, simpel masseprodusert hvitt nips-ting. Nei! La nå hvitmalingen hvile. Om et år eller to orker vi ikke alle disse hvite tingene lenger!

Unnskyld at jeg buser inn i bloggen din og sier min hjertens mening, men i et så unisont kor om det var her, trengs det en motstemme!
Håper du lærer deg å se skjønnheten i det ekte og unike og kan glede deg over det vakre trauet ditt :)